Meeting plannerzy ocenili Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Rzeszowie
Grupa meeting plannerów sprawdziła możliwości nowo powstałego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Rzeszowie Jasionce w ramach ekspresowego MP MICE Touru® do Rzeszowa.
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Jasionce zostało otwarte podczas uroczystej gali 23 czerwca 2016 r.. Obiekt położony jest w okolicach lotniska, ok. 10 minut jazdy od centrum Rzeszowa. Do dnia, w którym miałam miejsce MP MICE Tour, tj. 5 grudnia, w centrum odbyło się ponad 40 różnorodnych wydarzeń, wśród których dominowały kongresy, konferencje i gale. Obiekt to 15 sal konferencyjnych, sala kongresowa wyposażona w prawie 900 miejsc siedzących, przestrzeń wystawiennicza o wielkości 16 000 mkw., a także dwie sale restauracyjno-bankietowe – całkowita powierzchnia centrum to 28 000 mkw. – To pierwsze tego typu miejsce w województwie podkarpackim – podkreślał Kamil Szymański, prezes CWK, podczas powitania gości spotkania. Poinformował, że MP MICE Tour wpisał się także w inaugurację nowej nazwy obiektu, który zyskał sponsora tytularnego i obecnie funkcjonuje jako G2A Arena.
Główną część spotkania stanowiło zwiedzanie wielofunkcyjnego obiektu. W programie znalazły się także pokaz możliwości VES, które przedstawiła Iwona Czarnata, oraz prezentacja zastosowania media servera d3 4x4pro na przykładzie procesu tworzenia projektu mappingu 3D w wykonaniu Łukasza „Meliny” Melińskiego.
Podczas wydarzenia swoja ofertę zaprezentowały także hotele, które znajdują się w bbliskiej odległości od centrum wystawienniczo-kongresowego.
W opinii uczestników G2A Arena to miejsce z dużym potencjałem pod kątem organizacji różnorodnych wydarzeń.
Katarzyna Białas, event manager, Selcct Events
Gratuluję pomysłodawcom projektu, że zdecydowali się na stworzenie zupełnie nowej wielofunkcyjnej przestrzeni eventowej. Wydaje mi się, że nie ma w Polsce drugiego takiego obiektu, który ma dostęp do światła dziennego na takiej powierzchni. Ta konstrukcja zrobiła na mnie największe wrażenie. Daje to niesamowite możliwości aranżacji tej przestrzeni dla imprez w ciągu dnia oraz wieczorem. Trafna jest dla mnie również lokalizacja przy samym lotnisku, co ułatwi logistykę dużych wydarzeń, dla których obiekt jest stworzony. Dalszy sukces tego miejsca zależeć więc będzie od kompetencji obsługi i dalszej promocji. Trzymam kciuki!
Paweł Czerski, general manager, CEO, IMS Events
Dzień spędzony w G2A Arena to niecodzienna możliwość zapoznania się z nowym obiektem oraz jego możliwościami. Największe wrażenie robi Sala Wystawowa, wewnątrz której odbył się lunch, prezentacja lokalnych firm oraz prezentacja możliwości firmy VES.
Sala to ogromna powierzchnia z piękną kopułą z panoramicznym widokiem. Dodatkowym atutem są antresole oraz konstrukcje stalowe na całej powierzchni kopuły. Daje to niezliczone możliwości aranżacji, jedną z nich mieliśmy okazje zobaczyć. Dodatkowo firma VES przeprowadziła prezentacje nowego sytemu D3. Na żywo mogliśmy przekonać się, jak szybko można przygotować mapping, na samochodzie, który właśnie wjechał do sali.
Drugim ciekawym miejscem jest Sala Kongresowa na ponad 800 miejsc, na której mogą odbywać się koncerty, konferencje itp. Wyposażona jest w nowoczesną technikę i oświetlenie.
W obiekcie są również inne mniejsze sale konferencyjne i restauracja.
Minusem jest lokalizacja. Dla wielu klientów może to być bariera nie do pokonania. Doskonałym rozwiązaniem, z jakiego mieliśmy okazje skorzystać, jest czarter samolotu, wówczas odległość już nie ma znaczenia, gdyż obiekt znajduje się tuż przy lotnisku.
Adam Komorowski, menedżer ds. kluczowych klientów, Dział MICE, eTravel
G2A Arena jako miejsce na event – zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Sala kongresowa na część oficjalną i potem przejście na arenę na uroczysty bankiet – super połączenie, bez błądzenia, kluczenia po korytarzach. Wszystko jest nowe, ładne, sprawne, nowoczesne, zaplanowane rozwiązania techniczne. Ofertę uzupełniają duże sale konferencyjne i małe sale, które sprawdzą się na kameralne spotkania. Całe centrum jest przestronne, logicznie rozmieszczone.
Ale, nie najlepiej obecnie wygląda sytuacja z parkingiem, który na dziś jest zbyt mały. Niestety w okolicy nie ma na tyle dużych hoteli, żeby nie dzielić grupy np. 300 osób na różne hotele. Jeżeli budżet pozwoli na lot czarterowy, to jest to najlepsze rozwiązanie.
Natalia Wąsicka, CEO, Must be the event
Rzeszów przeogromnie zaskoczył. G2A Arena to miejsce z ogromnym potencjałem, „skazane na sukces” przeróżnych wydarzeń od konferencji, przez targi po największe gale. Nie spodziewałam się, że to taka perełka na eventowej mapie. Idealne, by móc wykazać się stroną kreatywną eventu.
To miejsce, które już dzisiaj pokazuje świat jutra. Po site tourze jedno zostało mi w głowie: przenieście nam Rzeszów do Warszawy;).
MP MICE Tour® został zaplanowany na jeden dzień – lot z Warszawy do Rzeszowa trwa niespełna 40 minut. Wzięli w nim udział przedstawiciele agencji eventowych, organizatorzy kongresów i konferencji, docelowi klienci reprezentujący korporacje i stowarzyszenia.