Haxel podsumowuje pierwsze półrocze 2017 roku

ARTYKUŁ PROMOCYJNY
Ten wyjątkowy, bo jubileuszowy rok – świętujemy 25 lat obecności na rynku MICE – zapowiada się dla Haxel wyjątkowo dobrze. Zarówno Dział Incentive, jak i Dział Incoming DMC odnotowały w minionym półroczu dwucyfrowy wzrost obrotów.
Już w pierwszym tygodniu stycznia rozpoczęliśmy realizację dwóch wielkich imprez incentive, na niemal 200 osób. Byliśmy na Wyspach Kanaryjskich, w Rzymie i kilku miejscach w Polsce. Luty upłynął nam pod hasłem organizowania wyjazdów narciarskich dla naszych klientów oraz odkrywania nowych kierunków – wraz z grupą kilkudziesięciu zwycięzców konkursu odwiedziliśmy jedyne w swoim rodzaju Filipiny. Międzynarodową grupę zwycięzców innego konkursu zabraliśmy w luksusową podróż do Ameryki Południowej. Wczesną wiosną odwiedziliśmy RPA, Kolumbię, Tajlandię, Wietnam, Kambodżę i Dubaj oraz wiele europejskich miast, organizując nie tylko typowe incentive, ale też niestandardowe spotkania dla dużych grup pracowników naszych klientów.
Był taki tydzień, w którym – jak policzyliśmy – mieliśmy „pod opieką“ ponad 400 osób jednocześnie, w kilku krajach, na kilku kontynentach. Wiosną nie mieliśmy czasu na odpoczynek – zaraz potem dla naszych grup organizowaliśmy wspaniałe przygody na Sri Lance, w Omanie, Gruzji, kilkukrotnie w Japonii i kilku europejskich stolicach.
Dział Incoming DMC również odnotował znaczący wzrost realizacji – zorganizował kilka wielkich i prestiżowych wydarzeń dla zagranicznych klientów w Warszawie, Sopocie, Wrocławiu, Krakowie i Zakopanem. Pracowaliśmy m.in. nad międzynarodową konferencją dla kilkuset liderów branży produkcyjnej połączonej ze zwiedzaniem Polski i elegancką galą wieńczącą wydarzenie. Innym ogromnym projektem, do którego przygotowania trwały wiele miesięcy, był krakowski wieczór dla 500 międzynarodowych gości, pełen atrakcji i bardzo udany.
Bardzo nas cieszy wzrost obrotów w tym półroczu o ponad 50% względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Jesteśmy zadowoleni i dumni z rozpoczęcia współpracy z wieloma nowymi klientami, liderami w swoich branżach, którzy uznali zorganizowane przez nas wyjazdy nie tylko za bardzo udane, ale również efektywne – osiągnęli swoje cele biznesowe.
W tym roku przed nami – po krótkim, letnim wytchnieniu – jeszcze wiele projektów incentive w różnych pięknych miejscach na świecie i w Polsce.