120 polskich firm na Cosmoprof Asia Digital Week

Od 9 do 13 listopada blisko 120 polskich firm kosmetycznych zaprezentuje swoje produkty na wirtualnych targach w Hongkongu. Zdobywanie azjatyckich rynków dofinansowuje Ministerstwo Pracy, Rozwoju i Technologii. Operatorem programu jest firma BERM Creative Production Group.

W Hongkongu ruszają targi Cosmoprof Asia Digital Week. Ze względu na pandemię odbywają się wyłącznie wirtualnie, podobnie jak wcześniejsze edycje w Bolonii. Polskie cyfrowe stoisko przygotowała firma BERM, operator programu promocji branży kosmetycznej na rynkach eksportowych, współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy, Rozwoju i Technologii. Podczas targów zaprezentuje się blisko 120 rodzimych firm. Będzie wiele prezentacji na żywo, konferencje, webinary, a także promocja katalogów produktowych i możliwość spotkania online z kupcami.
– Celem jest promocja polskich produktów w Azji i skojarzenie rodzimych firm z potencjalnymi partnerami na rynkach azjatyckich, a co za tym idzie zwiększenie eksportu kosmetyków – mówi Mariola Moranowicz, kierownik projektu BERM Creative Production Group.

Wirtualnie ale profesjonalnie
Choć targi mają formułę wirtualną, BERM zaangażował do przygotowania polskiej misji znaczące środki i zgrany zespół specjalistów. Prezentacje zostały przygotowane z użyciem najnowszych technologii, a wspólne przedstawienie firm w jednym kanale i w sposób skoordynowany ma zapewnić większą oglądalność i przyciągnąć znaczącą liczbę kupców i potencjalnych partnerów.
– Podczas targów w Bolonii, przez różne kanały nasze wirtualne pokazy, konferencje i katalogi odwiedziło blisko 100 tys. osób. Chcemy przekroczyć tę liczbę w Hongkongu i pokazać Polskę z jak najlepszej strony. We Włoszech byliśmy jedynym krajem, który promował się w ten sposób i to spotkało się z dużym uznaniem. Firmom także spodobał się ten pomysł – przekonuje kierownik projektu Mariola Moranowicz.
Targi są zwieńczeniem wielu miesięcy prac przygotowawczych do projektu. BERM przeprowadził analizę potrzeb w polskich firmach, zebrał opinie ekspertów branżowych z Polski i zagranicy, stale współpracuje z organizacjami i stowarzyszeniami, m.in. Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego.

Profilowane prezentacje
Wirtualne pokazy zostały podzielone na bloki tematyczne, żeby przyciągnąć jak największą liczbę widzów. BERM starał się też ułożyć program pod potrzeby rynku azjatyckiego.
– Przeprowadziliśmy szereg konsultacji, z których wynikało, że na rynku azjatyckim najlepsze perspektywy mają artykuły PCT (perfumery, cosmetics, toiletries) – kosmetyki używane do higieny osobistej. Przodują produkty naturalne, farby do włosów, antipollution skin care, kosmetyki dla małych dzieci, indywidualnie komponowane perfumy. Większość kupców szuka towarów zdrowych, o wyższej jakości i ekologiczności niż zamienniki dostarczane przez firmy chińskie, niespełniających często standardów – dodaje przedstawicielka koordynatora projektu.
Targi online są oczywiście organizowane w wyniku potrzeby – choć nic nie zastąpi spotkań w realu – ale ta formuła pozwala na uczestnictwo w międzynarodowych wydarzeniach mniejszym podmiotom, których nie byłoby stać na wyjazdy i kosztowne stoiska. Poza tym na targach tradycyjnych trudno byłoby uzyskać taką widownię jak podczas wydarzeń transmitowanych w sieci.

Prezentacje można oglądać na żywo na Youtube, warto odwiedzić stronę https://polishbeauty.pl/frontend/start
oraz profil na Facebooku www.facebook.com/polishbeautypl

Program prezentacji wygląda następująco:

1 dzień – 9 listopada

  • Road Show kosmetyki naturalne
  • Road Show Kosmetyki dla dzieci


2 dzień – 10 listopada

  • Road Show - Kosmetyki białe


3 dzień – 11 listopada

  • Road Show – Kosmetyki Kolorowe


4 dzień – 12 listopada

  • Road Show - Perfumy, kosmetyki toaletowe
  • Road Show – pozostałe kosmetyki „inne”

 

5 dzień – 13 listopada

  • Road Show – powtórzenie wszystkich wystąpień i prezentacji, które miały miejsce podczas czterech dni targów

 

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
12.05.2025 – 12.05.2025