Annette Gregg: Firmy kierowane przez kobiety, są bardziej rentowne

Annette Gregg gościem cyklu Celuch pyta… She means business…
Na zdjęciu: Annette Gregg gościem cyklu Celuch pyta… She means business…

Kobiety wnoszą bardziej holistyczne podejście i punkt widzenia do rozwiązywania problemów, są naturalnymi budowniczymi mostów, które mogą stymulować integrację i współpracę.

Annette Gregg, senior vice president experience w stowarzyszeniu Meeting Professionals International odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness - czyli…?

 

Annette Gregg: SheMeansBusiness skupia się na sile, jaką kobiety w biznesie mogą mieć, gdy mają szansę i dostęp do wpływowych stanowisk, strategicznych projektów i decyzji o budżetach. Dane pokazują, że firmy kierowane przez kobiety, są bardziej rentowne niż firmy kierowane przez mężczyzn. Kobiety wnoszą bardziej holistyczne podejście i punkt widzenia do rozwiązywania problemów, są naturalnymi budowniczymi mostów, które mogą stymulować integrację i współpracę. Moim zdaniem więcej firm i krajów powinno być kierowanych przez kobiety.

KC: Branża eventowa w twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach?

 

AG: Niedawny sondaż przeprowadzony przez MPI pokazuje, że ponad 40 proc. planistów spodziewa się odbyć ponownie spotkania na żywo w 2021 roku. Myślę, że w ciągu najbliższych 24 miesięcy nastąpi wstępne wznowienie małych spotkań biznesowych, a większe targi i konwencje zaczną być organizowane pod koniec 2021 i w 2022 roku. MPI ma swój własny, duży kongres w formacie hybrydowym na początku listopada. Naszym celem jest pokazanie branży, że nie musimy już dłużej czekać, że możemy się bezpiecznie spotkać. Nasza branża wciąż boryka się z bezrobociem i utratą dochodów, musimy być na tyle odważni, aby ponownie zacząć się spotykać.

KC: Co jest dla ciebie największym wyzwaniem XXI wieku?

 

AG: Największym wyzwaniem XXI wieku dla mnie jako lidera stowarzyszenia jest rywalizacja o przestrzeń mentalną i lojalność. Powód, dla którego ktoś dziś jest członkiem stowarzyszenia zawodowego, nie jest tym samym powodem, dla którego mógł dołączyć, kiedy zrobiłam to np. ja, czyli w latach 90. Nie możemy zakładać, że młodsze pokolenia widzi tę samą propozycję wartości. Są świadomymi konsumentami produktów i wartości - nie chcą marnować czasu i nie inwestują pochopnie swoich pieniędzy. Wyzwaniem jest posiadanie oferty elastycznej i spersonalizowanej, a to skomplikowane przedsięwzięcie.

KC: MPI i WEC - nadchodzi wielkie wydarzenie? Jakieś szczegóły, coś, o czym powinniśmy wiedzieć?

 

AG: Planowanie imprezy hybrydowej, takiej jak World Education Congress w erze covid, było jednym z największych wyzwań w mojej karierze. Jak wspomniałam wcześniej, jesteśmy przekonani, że zgodnie z naszymi wytycznymi i kodeksem odpowiednio chronimy naszych uczestników i liczę, że higiena i dystans społeczny będą mocną stroną tego wydarzenia.
Wyzwania wiążą się z tak wieloma sprzecznymi sugerowanymi praktykami, które wpływają na każdy podejmowany przez nas wybór logistyczny. W większości są to zalecenia i tylko niektóre wymogi są naprawdę obligatoryjne. Gra nieustannie się zmienia w trakcie naszego cyklu planowania, jeśli chodzi o politykę rządu, co zmusza nas do dostosowywania sposobu konfigurowania sal, przydzielania sesji naukowych, a nawet konieczności znajdowania nowych mówców w ostatniej chwili. Cieszymy się, że możemy być jednym z pierwszych wydarzeń branżowych na dużą skalę, abyśmy mogli pokazać naszej branży, jak bezpiecznie ponownie się spotkać. Mam nadzieję do zobaczenia na WEC już 3 listopada w Teksasie lub wirtualnie.

Annette Gregg, CMM, MBA, wiceprezes ds. doświadczeń w Meeting Professionals International (MPI)

W MPI kieruje zaangażowaniem społeczności, zespołami wydarzeń i edukacją oraz dostarcza programy dla 16 tys. członków na całym świecie. Ma bogate doświadczenie w branży spotkań i hotelarskiej, zajmowała stanowiska kierownicze w korporacjach, stowarzyszeniach i organizacjach non-profit. Regularnie wygłasza prelekcje na takie tematy, jak różnorodność i nieświadome uprzedzenia, promowanie kobiet w miejscu pracy oraz różnorodne zagadnienia związane z rozwojem zawodowym. Anette wykładała na kilku uniwersytetach, w tym na wiodącym programie certyfikacji spotkań i wydarzeń na Uniwersytecie Stanowym w San Diego (SDSU), a obecnie jest instruktorką przywództwa dla swoich studentów w jednym z programów. Została wybrana Instruktorem Roku w SDSU i wprowadzona do Circle of Excellence Centre for Business Intelligence. Jest uhonorowana nagrodą Women in Tourism and Hospitality oraz zdobyła nagrodę Coach Award dla Association of Women in Events i Planner of the Year dla MPI San Diego. Została umieszczona na liście MeetingsNet Changemakers za swoją pracę na rzecz wzmacniania pozycji kobiet. Annette Gregg zasiadała w zarządzie MPI.

 

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

W cyklu Celuch pyta… She means business… Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.
Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl