Marek Wasilewski: Stawiam na transparentność

Marek Wasilewski, Pro4Media, fot. Szymon Kobusiński, Studio Bank
Na zdjęciu: Marek Wasilewski, Pro4Media, fot. Szymon Kobusiński, Studio Bank

„Nie mówimy tylko tego, co klient chciałby usłyszeć, dajemy pełną wiedzę, stosując model pełnej przejrzystości”. Marek Wasilewski, właściciel Pro4Media, wybrany w konkursie MP Power Awards Dostawcą roku reprezentującym firmę multimedialną, o współpracy w branży.

MeetingPlanner.pl: Jaką wartość z punktu widzenia twoich doświadczeń, obserwacji rynku, współpracy z różnymi klientami, markami i firmami, mają projekty eventowe?
Marek Wasilewski: Przykładam ogromną uwagę do projektów eventowych, bo stanowią treść mojej pracy. Mam to szczęście, że klienci Pro4Media mierzą wysoko i wiele realizacji to projekty marzeń. Wierzę, że nasza praca wnosi wiele nowych, kreatywnych rozwiązań na polski rynek wydarzeń. Moim osobistym celem jest zawsze to, aby za każdym razem przy użyciu podobnego zestawu narzędzi czy urządzeń, stworzyć zupełnie nowy, zaskakujący efekt. To jest mój osobisty i nasz firmowy wkład w projekty eventowe.

MP.pl: Jak postrzegasz współpracę w branży, jaki jest twój preferowany model takiej współpracy? Zarówno z perspektywy współpracy z agencją, jak i z klientem?
MW: Zrozumienie potrzeb wszystkich stron współpracy jest podstawą. Pro4Media jest firmą techniczną, ale ważne jest dla nas poznanie idei całości wydarzenia. Dzięki tej wiedzy jesteśmy w stanie dostosować się precyzyjnie do wymagań danego eventu, a dodatkowo możemy służyć pomocą opartą na wieloletnim doświadczeniu. Zgodnie z jedną zasad Pro4Media: jesteśmy profesjonalistami, więc nie mówimy tylko tego, co chciałbyś usłyszeć, dajemy klientowi pełną wiedzę, stosując model pełnej przejrzystości. Oczekujemy specyfikacji, na podstawie której weryfikujemy możliwości i zagrożenia.
Ze znakomitą większością klientów jesteśmy związani od lat, a naszą współpracę postrzegam jako rzetelną, bo opartą na zaufaniu i otwartości, wymianę informacji zakończoną dobrze wykonaną pracą. Ze względu na specyfikę działania naszej firmy to zawsze był, jest i będzie priorytet, bo doskonale rozumiemy, że dla naszych klientów najważniejsza jest pewność, że zapewnimy im spokój w kwestiach technicznych. Podsumowując, stawiamy na transparentność! To ułatwia wiele spraw i ogranicza liczbę niedomówień.

 

Marek Wasilewski, cinemagraph Szymon Kobusiński, Studio Bank


MP.pl: Co według ciebie oznacza pojęcie „etyka w branży”, jakie są kluczowe wyznaczniki, którymi się kierujesz, a jakie problemy dostrzegasz?
MW: Etyka w branży – każdej branży – jest pojmowana przeze mnie jako zwykła, ludzka uczciwość. To nie powinno być słowo czy pojęcie oderwane od codziennego działania, szumnie określające jakieś odległe ideały. Ja osobiście zachowuję się i pracuję tak, abym pod koniec dnia miał przeświadczenie, że człowiek patrzący na mnie z lustra dobrze wypełnił swoje 24 godziny. Takich małych rzeczy jest mnóstwo – nie sposób wyliczyć wszystkich składowych. W sferze zawodowej oznacza to, że daję klientom pełną informację i nigdy nie zostawiam ich w potrzebie, nawet, kiedy nie przekłada się to na biznes. Staram się też być dostępny dla moich pracowników i współpracowników zawsze, a nie tylko wtedy, gdy dzieje się coś złego. Nie składam obietnic, których nie będę w stanie spełnić.
Ciągle uczę się zarówno odbierać, jak i dawać, prawdziwy i gruntowny feedback ludziom, którzy mnie otaczają, bo to najlepsze źródło spaceru w stronę doskonałości:).

Marek Wasilewski zaczynał od pracy technika w firmie TSB i obsługi pierwszych formatów telewizyjnych jak „Idol”, „Big Brother”, „Jestem jaki jestem”. Odpowiadał za dział handlowy w firmie Wizja. Jak podkreśla, w pewnym momencie stało się oczywiste, że odnalazł swoją niszę i… zakupił jeden ekran, napisał pięć zasad, którymi jego firma powinna się kierować, i rozpoczął działalność na własny rachunek. Następnie założył Pro4Media. Jak podkreśla, rok 2014 był czasem wielkich przemian firmy w zakresie procedur organizacyjnych, procesów i planowania oraz inwestycji w sprzęt.

Zdaniem Jury MP Power Awards
Od wielu lat obserwuję Marka i rozwój jego firmy Pro4Media. Zaczęło się parę lat temu, od posiadania bodajże kilkunastu telewizorów plazmowych. Jednak już wtedy, przy okazji niewielkich zleceń zaimponowali nam jakością obsługi, rzetelnością i terminowością. Wizja i pasja Marka przyniosła dynamiczny rozwój firmy, już wkrótce oferowali rynkowi skomplikowane realizacje multimedialne, doświadczonych techników i dobrej jakości sprzęt. Dzisiaj Pro4Media to bez wątpienia jeden z istotnych graczy sektora obsługi technicznej eventów. Marek, pełen szacunek i serdecznie gratulacje! Jarosław Sądej, prezes zarządu, dyrektor zarządzający Jet Events

Założeniem plebiscytu MP Power 12 w ramach konkursu MP Power Awards jest wyróżnienie ekspertów i osobistości branży eventowej.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl