ICP Group po rebrandingu

ICP Group wraz ze swoimi markami przeszła rebranding. Zmiany są konsekwencją realizowanej strategii rozwoju zakładającej skupienie się na obsłudze aktywności wspierających sprzedaż klientów firmy w zakresie motywacji, budowania relacji i lojalności.
– Od dłuższego czasu działamy wbrew typowemu podziałowi definiującemu branżę MICE – mówi Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group. –
Event, incentive travel, konferencja, premiera produktu, integracja – to są dla nas tylko narzędzia, aby zrealizować cele. Dla każdego z naszych klientów dzisiaj liczą się konkretne parametry: jak sprzedaż, czy poprawa relacji z partnerami czy wśród pracowników. Teraz przyszedł czas, aby jasno i na nowo zakomunikować to rynkowi poprzez naszą nową identyfikację.
W ramach rebrandingu każda z marek prezentuje nowy logotyp oraz na nowo definiuje swoje kompetencje.
Incentive Concept (obecny na rynku 13 lat0 skupia się na tworzeniu kampanii z zakresu incentive marketingu. Kompetencje Incentive Concept bazują na kilku fundamentach, m.in. „inteligent incentive” (incentive w innym wymiarze) czy „service excellent” i „risk management” (obsługa klienta oraz zarządzanie ryzykiem projektów).
Live Marketing Concept określa swoje kompetencje jako kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń specjalnych, które ściśle realizują cele klientów, takie jak: wzrost sprzedaży, wzrost motywacji, lepsze zrozumienie strategii czy trwalsze relacje. Realizuje projekty, które wpływają na emocje, świadomość i zachowania uczestników wydarzeń.
Poland Concept jako operator DMC poprzez rebranding pokazuje swoje nowe oblicze klientom zagranicznym jako eksperta w zarządzaniu destynacją w zakresie takich obszarów jak ludzie, historia, natura.
– Dzisiaj nasza struktura pozwala realizować skomplikowane projekty w zakresie motywacji 360 stopni – mówi Krzysztof Kozak, członek zarządu ICP Group. – Jest to nasza autorska filozofia, która mówi o tym, że obszar motywacji to szereg elementów, które ją tworzą – dodaje.
W ramach swoich kompetencji firma realizuje kompleksowe programy, na które mogą składać się konferencje, wyjazdy motywacyjne, aktywności w zakresie integracji i budowania relacji. Dodatkowo, długofalowe programy, otrzymują wsparcie w postawi narzędzi IT, takich jak platforma do zarządzania programami motywacyjnymi.
Rebranding obejmuje nową identyfikację wizualną marek z grupy, która jest teraz spójna z logotypem ICP. Powstały 4 nowe serwisy www (icpgroup.pl, incentive-concept.pl, livemarketing.pl i polandconcept.pl), stworzone również w wersji RWD – na urządzenia mobilne. Głównym elementem serwisów są key visuale, które opisują kompetencje i wartości każdej z marek ICP.
Za przygotowanie zmian wizualnych rebrandingu odpowiadało studia graficzne działające w ramach ICP Group.