ICP Group po rebrandingu

ICP Group wraz ze swoimi markami przeszła rebranding. Zmiany są konsekwencją realizowanej strategii rozwoju zakładającej skupienie się na obsłudze aktywności wspierających sprzedaż klientów firmy w zakresie motywacji, budowania relacji i lojalności.

– Od dłuższego czasu działamy wbrew typowemu podziałowi definiującemu branżę MICE – mówi Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group. –
Event, incentive travel, konferencja, premiera produktu, integracja – to są dla nas tylko narzędzia, aby zrealizować cele. Dla każdego z naszych klientów dzisiaj liczą się konkretne parametry: jak sprzedaż, czy poprawa relacji z partnerami czy wśród pracowników. Teraz przyszedł czas, aby jasno i na nowo zakomunikować to rynkowi poprzez naszą nową identyfikację.

W ramach rebrandingu każda z marek prezentuje nowy logotyp oraz na nowo definiuje swoje kompetencje.
Incentive Concept (obecny na rynku 13 lat0 skupia się na tworzeniu kampanii z zakresu incentive marketingu. Kompetencje Incentive Concept bazują na kilku fundamentach, m.in. „inteligent incentive” (incentive w innym wymiarze) czy „service excellent” i „risk management” (obsługa klienta oraz zarządzanie ryzykiem projektów).
Live Marketing Concept określa swoje kompetencje jako kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń specjalnych, które ściśle realizują cele klientów, takie jak: wzrost sprzedaży, wzrost motywacji, lepsze zrozumienie strategii czy trwalsze relacje. Realizuje projekty, które wpływają na emocje, świadomość i zachowania uczestników wydarzeń.
Poland Concept jako operator DMC poprzez rebranding pokazuje swoje nowe oblicze klientom zagranicznym jako eksperta w zarządzaniu destynacją w zakresie takich obszarów jak ludzie, historia, natura.

– Dzisiaj nasza struktura pozwala realizować skomplikowane projekty w zakresie motywacji 360 stopni – mówi Krzysztof Kozak, członek zarządu ICP Group. – Jest to nasza autorska filozofia, która mówi o tym, że obszar motywacji to szereg elementów, które ją tworzą – dodaje.
W ramach swoich kompetencji firma realizuje kompleksowe programy, na które mogą składać się konferencje, wyjazdy motywacyjne, aktywności w zakresie integracji i budowania relacji. Dodatkowo, długofalowe programy, otrzymują wsparcie w postawi narzędzi IT, takich jak platforma do zarządzania programami motywacyjnymi.

Rebranding obejmuje nową identyfikację wizualną marek z grupy, która jest teraz spójna z logotypem ICP. Powstały 4 nowe serwisy www (icpgroup.pl, incentive-concept.pl, livemarketing.pl i polandconcept.pl), stworzone również w wersji RWD – na urządzenia mobilne. Głównym elementem serwisów są key visuale, które opisują kompetencje i wartości każdej z marek ICP.
Za przygotowanie zmian wizualnych rebrandingu odpowiadało studia graficzne działające w ramach ICP Group.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl