Viventum po rebrandingu
Agencja Viventum stowrzyła trzy wyspecjalizowane brandy, które łączy nowy claim – „warte przeżycia”. Zmianom merytorycznym towarzyszy nowa strona www firmy oraz logotypy odzwierciedlające charakter każdej marki.
W ramach Viventum działają obecnie trzy brandy: Viventum Incentive Travel, Viventum Events oraz Viventum DMC Poland. Jak informuje Agata Gościńska, dyrektor zarządzająca Viventum, firma świadczy zatem pełen zakres usług związanych z organizacją spotkań, wydarzeń specjalnych, konferencji, kongresów, programów oraz wyjazdów nagrodowych i integracyjnych, ale przez wyspecjalizowane w każdej z tych dziedzin zespoły.
Agencja na nowo definiuje także charakter każdego z brandów, za ich wspólny cel uznając wprowadzenie projektowanej przez klienta zmiany w wybranym obszarze dzięki narzędziom w postaci różnego rodzaju spotkań i programów oraz wartych przeżycia i doświadczenia emocji. Jako swoją specjalizacje Viventum podkreśla budowanie i umacnianie relacji, motywację, budowanie i wzrost świadomości wiedzy o firmie, wzrost sprzedaży, inspirację do działania a także budowanie świadomości związanej z działaniami CSR.
– Dopracowaliśmy każdy szczegół, dysponujemy doświadczoną i znakomicie wyszkoloną kadrą profesjonalistów, którzy jednocześnie są pasjonatami. Naszym atutem jest partnerska współpraca z wieloma firmami na międzynarodowym rynku spotkań. To wszystko pozwala nam organizować wydarzenia w Polsce, jak i podróże motywacyjne do większości miejsc na świecie – mówi Agata Gościńska.
Zmiany dotyczące struktury firmy podkreślać ma uzupełnienie logotypu claimem „Warte przeżycia” a także nowa strona www, która prezentuje trzy nowo powstałe brandy.