Expo XXI Warszawa – nowa nazwa, nowa strategia, nowa identyfikacja wizualna

Expo XXI prezentuje swoje nowe oblicze. Obiekt występujący teraz pod nazwą Expo XXI Warszawa, od listopada posługuje się nowym logotypem i identyfikacją wizualną. Nowy wizerunek związany jest z wdrożoną od września strategią zmiany pozycjonowania obiektu ze specjalizacji targowej, na multivenue.

Prace nad nową strategią komunikacyjną Expo XXI trwały od kilku miesięcy. Zmiany objęły zarówno komunikację wizualną, jak i działania sprzedażowe oraz marketingowe firmy. Od listopada obiekt posługuje się nowym logo i nazwą – Expo XXI Warszawa. Skrócenie i uproszczenie dotychczasowej nazwy jest wynikiem m.in. aktywnych działań komunikacyjnych, które Expo XXI kieruje nie tylko do klientów polskich, ale także zagranicznych. Inspiracją do stworzenia nowego logo Expo XXI był zaś z jednej strony najbardziej rozpoznawalny element obiektu – fasada głównego budynku, z drugiej zaś aktualne trendy w designie związane z wykorzystaniem koloru, który ma oddawać nowoczesny i multifunkcyjny charakter Expo XXI.

– Motywatorem do wprowadzenia nowej strategii i zmian w identyfikacji wizualnej była naturalna ewolucja obiektu z miejsca o przeznaczeniu przede wszystkim targowo-kongresowym na multivenue. Od dłuższego czasu, właściwie od momentu wybudowania Hali nr 4, przygotowywaliśmy wnętrza i infrastrukturę do obsługi różnego typu wydarzeń - koncertów, kongresów, wystaw, gali czy wieczornych eventów – powiedziała Żaneta Berus, prezes Expo XXI Warszawa. Wdrożone zmiany to więc nie tylko nowe logo czy kolorystyka, ale całkiem nowe pozycjonowanie Expo XXI Warszawa. Już teraz jesteśmy jedną z najchętniej wybieranych lokalizacji, jeśli chodzi o gale i eventy firmowe – to właśnie w Expo XXI odbyła się np.: tegoroczna edycja imprezy Desperados Endless Night Party. A już niedługo nasze nowe oblicze znajdzie potwierdzenie także w wydarzeniach związanych z modą i lifestylem. W listopadzie gościmy bowiem w Expo XXI pokaz najnowszej kolekcji marki Bohoboco, zaś w grudniu kolejną edycję Gali Finałowej konkursu Miss Polonia.

Zmiana strategii komunikacyjnej Expo XXI wdrażana będzie w dwóch etapach. Do końca 2014 roku nowe logo, nazwa i kolorystyka zostaną zaprezentowane klientom oraz zaimplementowane do wszystkich materiałów firmowych i sprzedażowych obiektu. W 2015 zmiany obejmą także budynki Expo XXI Warszawa, które zyskają nowe oznakowanie i wystrój.

W zakresie nowej strategii komunikacji, zmiany pozycjonowania i identyfikacji wizualnej, Expo XXI współpracuje z agencją TBWA PR. Autorem projektu nowego logo obiektu jest Szymon Parafiniak.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl