DEM’a Promotion Polska rozpoczyna kolejną kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko”

fot. Robert Baka
fot. Robert Baka
fot. Robert Baka
fot. Robert Baka
fot. Robert Baka
fot. Robert Baka

Agencja marketing services, DEM’a Promotion Polska razem z polskimi mistrzami świata w boksie: Iwoną Guzowską oraz Dariuszem „Tigerem” Michalczewskim realizują drugą edycję kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce.


Podobnie jak w zeszłym roku w ramach akcji powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zostaną zebrane fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach. Tym razem kalendarz jest dostępny w dwóch wersjach: na jednym znajduje się Iwona Guzowska, na drugim „Tiger”, a towarzyszą im psy należące do Michalczewskiego. Pięściarze będą rywalizować między sobą o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem. Guzowska i Michalczewski są znani ze swoich działań na rzecz zwierząt oraz udziału w licznych kampaniach społecznych i charytatywnych.
Pomysłodawcą i koordynatorem kampanii jest prezes DEM’a Promotion Polska, Mirosław Milewski. – To już druga edycja naszej kampanii. Poprzednia przyniosła sukces, a w tym roku liczymy na jeszcze większy odzew i zaangażowanie. I chociaż rośnie świadomość społeczna dotycząca znęcania się nad zwierzętami to jednak problem nie zniknął i trzeba o nim mówić – tłumaczy Mirosław Milewski. – Jesteśmy bardzo wdzięczni Iwonie i Darkowi za zaangażowanie w naszą kampanię. Charytatywne zaangażowanie – trzeba to zaznaczyć. Ich obecność pokazuje, jak najsilniejsi stają w obronie najsłabszych – dodaje.

 

 
W I edycję akcji „Pięściarze bokserom i nie tylko” zaangażowani byli m.in. Przemysław Saleta, Albert „Dragon” Sosnowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz „Angel” Maszczyk, Mariusz „Viking” Wach. Dwunastu sportowców sfotografowano w scenach, w których wcielali się w role dręczonych psów. Obecnie wspierają kampanię jako jej ambasadorowie.
Kalendarz jest dostępny na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł. O postępach kampanii DEM’a Promotion Polska informuje na blogu Oczami Fifiego, który pełni funkcję oficjalnej strony akcji, a także na profilu kampanii na portalu Facebook „Pięściarze bokserom i nie tylko”.

Kalendarz na Allegro
Iwona Guzowska: http://bit.ly/1DZrirA
Dariusz Michalczewski: http://bit.ly/1tvUFPf

 

www.oczamififiego.pl
www.facebook.com/piesciarzebokserom

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl