Tauron sponsorem tytularnym krakowskiej Areny

Fot. Kraków Arena
Na zdjęciu: Fot. Kraków Arena

Agencja Rozwoju Miasta Kraków podpisała z firmą Tauron Polska Energia umowę dotyczącą nabycia praw do nazwy krakowskiej Areny oraz towarzyszących praw sponsoringowych. Hala od lutego będzie nosić nazwę Tauron Arena Kraków.


W ub. tygodniu ARM Kraków podpisała z firmą Tauron Polska Energia umowę dotyczącą nabycia praw do nazwy krakowskiej Areny oraz towarzyszących praw sponsoringowych. Hala od 1 lutego. nosi nazwę Tauron Arena Kraków. Na mocy zawartej umowy Tauron ma prawo do ekspozycji swojego logo wewnątrz i na zewnątrz hali oraz w jej otoczeniu, może też korzystać z infrastruktury obiektu. Dodatkowo w trakcie obowiązywania kontraktu może organizować w hali własne imprezy. Logo firmy pojawi się też na stronie internetowej hali, w materiałach informacyjnych i promocyjnych, a także we wszystkich materiałach poświęconych obiektowi w mediach. Tauron będzie mógł również wykorzystywać wizerunek stadionu w swoich kampaniach. Umowę podpisano na trzy lata, z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
Wartość trzyletniego kontraktu opiewa na kwotę 10,4 mln zł netto.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl