Ukazała się monografia poświęcona innowacjom w przemyśle spotkań
Wyższa Szkoła Promocji przy współpracy ze Stowarzyszeniem „Konferencje i Kongresy w Polsce” opublikowała monografię pt. „Innowacje w przemyśle spotkań”.
Publikacja pod redakcją Adama Grzegorczyka, Janusza Majewskiego i Sławomira Wróblewskiego obejmuje trzy rozdziały: „Wiedza o przemyśle spotkań i pograniczach dyscypliny – Meeting Industry and Beyond”, „Mierzenie efektów – znacznie dla Meeting Industry” oraz „Innowacje w przemyśle spotkań”. Autorami artykułów są zarówno naukowcy, jak i praktycy branży konferencyjno-kongresowej: Krzysztof Cieślikowski, Adam Grzegorczyk, Renata Gerlach, Elling Hamso, Witold Janczyński, Anna Kalinowska-Żeleźnik, Magdalena Kachniewska, Grzegorz Leszczyński, Andrzej Mochoń, Janusz Majewski, Anna Nowakowska, Tomasz Nowak, Jakub Pędziwiatr, Marta Sidorkiewicz, Maarten Vanneste, Sławomir Wróblewski, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony, Michał Żemła. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się: odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań, dzielenie się wiedzą a innowacje w branży spotkań – podejście sieciowe, badania rynku spotkań jako niezbędny czynnik efektywności, mierzenie efektów jako konieczny warunek spotkań nowej generacji, toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań czy rozszerzona i wirtualna rzeczywistość.
W swoim liscie opublikowanym we wstępie monografii prezes SKKP Anna Jędrocha podkreśla: „Innowacyjność i efektywność w przemyśle spotkań, które są przedmiotem monografii, stanowią dla ludzi biznesu temat bardzo aktualny i priorytetowy. Metodologia mierzenia rezultatów i dostępność narzędzi temu służących tworzy drogę do rzeczywistego budowania jakości w branży spotkań. To jeden z powodów, dla którego Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” od lat utrzymuje bliskie relacje z ośrodkami naukowymi. Obszarem szczególnie ważnej współpracy z reprezentantami środowisk akademickich jest Program Ambasadorów Kongresów Polskich, jaki realizujemy od ponad 15 lat. Służy tworzeniu praktycznych zachęt do inicjowania kongresów międzynarodowych i lokowania ich w Polsce.”
Monografia w formie ebook jest do pobrania:
http://wsp.pl/index.php/pl,9,87,1261,1,32014_innoewacje_w_przemysle_spoetkan_
Egzemplarze monografii trafią do ponad stu Ambasadorów Kongresów w ramach realizowanego przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” zadania zleconego Ministerstwa Sportu i Turystyki. Reprezentanci SKKP przeprowadzą pogłębione wywiady na temat potrzeb w zakresie promowania Polski, jako kraju kongresów międzynarodowych. Wyniki zostaną zaprezentowane podczas Gali Ambasadorów Kongresów Polskich w dniu 17 września 2015 roku w Katowicach.