Unikalne rozwiązania w dziedzinie targów turystycznych
ARTYKUŁ PROMOCYJNY
Turystyka, a w szczególności turystyka biznesowa, będąca rozwojową dziedziną gospodarki, wymaga stymulacji związanej z pozyskiwaniem nowych kontaktów oraz otwieraniem nowych kierunków działań. Targi turystyczne z założenia mają ułatwiać nawiązywanie wspomnianych kontaktów, jednakże można nadać im nowocześniejszą i – co za tym idzie – efektywniejszą formę.
Postawienie na formułę biznesową (B2B), ukierunkowaną na branżę MICE i sektor usług turystycznych, oraz wprowadzenie profesjonalnej giełdy Hosted Buyers to wyznaczniki nowoczesnej wizji targów turystycznych. Dodatkowo istotne jest, by potraktować temat turystyki kompleksowo i zaprosić do udziału, jako wystawców, nie tylko hotele z całej Polski, ale również centra konferencyjne, biura promocji miast, regionów i krajów czy muzea. Z drugiej strony – dla możliwie dużego zróżnicowania obszarów współpracy – warto, by w charakterze odwiedzających pojawiły się agencje eventowe, firmy szkoleniowe czy biura podróży wyspecjalizowane w organizowaniu wyjazdów motywacyjnych czy integracyjnych.
Na nowoczesne rozwiązania stawia Expo Arena SA w Ostródzie – drugie, co do wielkości Centrum Targowo-Konferencyjne w Polsce – stąd też I edycja Tourism and Events Expo (TEE) opiera się na powyższych wyznacznikach. Organizatorzy wydarzenia, odbywającego się w dniach 8-9 października 2015 r. przewidują, że weźmie w nich udział ok. 100 wystawców z całego kraju, a wśród odwiedzających znajdą się touroperatorzy z Rosji, Białorusi, Skandynawii, krajów nadbałtyckich, Niemiec oraz Czech czy Słowacji. Nową jakością na polskim rynku będzie wymieniona już profesjonalna giełda Hosted Buyers. Aranżowane spotkania wystawców i odwiedzających to znakomity sposób na zwiększenie dynamiki bezpośrednich kontaktów handlowych oraz unikalna okazja do otwierania nowych dróg współpracy.
Ostródzkie wydarzenie skupia się głównie na następujących blokach tematycznych: turystyka biznesowa, medyczna, przyjazdowa oraz turystyka dla seniorów. Taki podział zagadnień pozwala zwrócić uwagę na kwestie, które dla niektórych wystawców mogą znaleźć nowe kierunki rozwoju (jak chociażby uzupełnienie ofert pobytowych w hotelach o propozycje dla seniorów, będących niedocenioną grupą turystów). Wzbogaceniem październikowych targów mają być profesjonalne szkolenia i warsztaty przygotowane dla branży hotelarskiej.
Tourism and Events Expo same w sobie są wkładem w rozwój turystyki – już ich lokalizacja, w sercu malowniczych Mazur, jest szczególną zachętą, zwłaszcza dla zagranicznych gości, do nawiązywania współpracy z przedstawicielami krajowej branży turystycznej oraz do rozszerzenia oferty o turystykę aktywną. Poprzez swoją nowoczesną formułę, która umożliwia bezpośrednie i skuteczne nawiązywanie efektywnych kontaktów biznesowych, Tourism and Events Expo są obowiązkowym wydarzeniem dla wszystkich osób związanych z branżą turystyczną.
Kontakt do organizatorów
Dorota Plebanowicz
Menedżer Projektu
GSM +48 691 800 534
e-mail: Dorota.Plebanowicz@expoarena.pl
Claudia Radenroro Czuryłło
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
GSM +48 607 601 941
e-mail: Claudia.Czuryllo@expoarena.pl
Joanna Fliga
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
GSM +48 607 772 411
e-mail: Joanna.Fliga@expoarena.pl