Unikalne rozwiązania w dziedzinie targów turystycznych

ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Turystyka, a w szczególności turystyka biznesowa, będąca rozwojową dziedziną gospodarki, wymaga stymulacji związanej z pozyskiwaniem nowych kontaktów oraz otwieraniem nowych kierunków działań. Targi turystyczne z założenia mają ułatwiać nawiązywanie wspomnianych kontaktów, jednakże można nadać im nowocześniejszą i – co za tym idzie – efektywniejszą formę.
 

Postawienie na formułę biznesową (B2B), ukierunkowaną na branżę MICE i sektor usług turystycznych, oraz wprowadzenie profesjonalnej giełdy Hosted Buyers to wyznaczniki nowoczesnej wizji targów turystycznych. Dodatkowo istotne jest, by potraktować temat turystyki kompleksowo i zaprosić do udziału, jako wystawców, nie tylko hotele z całej Polski, ale również centra konferencyjne, biura promocji miast, regionów i krajów czy muzea. Z drugiej strony – dla możliwie dużego zróżnicowania obszarów współpracy – warto, by w charakterze odwiedzających pojawiły się agencje eventowe, firmy szkoleniowe czy biura podróży wyspecjalizowane w organizowaniu wyjazdów motywacyjnych czy integracyjnych.
Na nowoczesne rozwiązania stawia Expo Arena SA w Ostródzie – drugie, co do wielkości Centrum Targowo-Konferencyjne w Polsce – stąd też I edycja Tourism and Events Expo (TEE) opiera się na powyższych wyznacznikach. Organizatorzy wydarzenia, odbywającego się w dniach 8-9 października 2015 r. przewidują, że weźmie w nich udział ok. 100 wystawców z całego kraju, a wśród odwiedzających znajdą się touroperatorzy z Rosji, Białorusi, Skandynawii, krajów nadbałtyckich, Niemiec oraz Czech czy Słowacji. Nową jakością na polskim rynku będzie wymieniona już profesjonalna giełda Hosted Buyers. Aranżowane spotkania wystawców i odwiedzających to znakomity sposób na zwiększenie dynamiki bezpośrednich kontaktów handlowych oraz unikalna okazja do otwierania nowych dróg współpracy.
Ostródzkie wydarzenie skupia się głównie na następujących blokach tematycznych: turystyka biznesowa, medyczna, przyjazdowa oraz turystyka dla seniorów. Taki podział zagadnień pozwala zwrócić uwagę na kwestie, które dla niektórych wystawców mogą znaleźć nowe kierunki rozwoju (jak chociażby uzupełnienie ofert pobytowych w hotelach o propozycje dla seniorów, będących niedocenioną grupą turystów). Wzbogaceniem październikowych targów mają być profesjonalne szkolenia i warsztaty przygotowane dla branży hotelarskiej.
Tourism and Events Expo same w sobie są wkładem w rozwój turystyki – już ich lokalizacja, w sercu malowniczych Mazur, jest szczególną zachętą, zwłaszcza dla zagranicznych gości, do nawiązywania współpracy z przedstawicielami krajowej branży turystycznej oraz do rozszerzenia oferty o turystykę aktywną. Poprzez swoją nowoczesną formułę, która umożliwia bezpośrednie i skuteczne nawiązywanie efektywnych kontaktów biznesowych, Tourism and Events Expo są obowiązkowym wydarzeniem dla wszystkich osób związanych z branżą turystyczną.

 

Kontakt do organizatorów

Dorota Plebanowicz
Menedżer Projektu
GSM +48 691 800 534
e-mail: Dorota.Plebanowicz@expoarena.pl
 
Claudia Radenroro Czuryłło
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
GSM +48 607 601 941
e-mail: Claudia.Czuryllo@expoarena.pl
 
Joanna Fliga
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
GSM +48 607 772 411
e-mail: Joanna.Fliga@expoarena.pl


www.tourismpoland.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl