Przedstawicielka Best Western wśród najbardziej wpływowych marketerów

Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts (BW), zajęła 18. miejsce w czwartej edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej, tworzonym przez Forbes, Scribble Live i LinkedIn.
 

Ranking został oparty na analizie 500 topowych organizacji z tegorocznej edycji listy 2000 największych firm świata, a także z zestawienia najbardziej wartościowych marek 2015 roku, które są publikowane przez magazyn Forbes. Na czele listy znalazł się Phil Schiller, senior vice president of Worldwide Marketing, Apple.
W analizie oceniana jest wpływowość poszczególnych osób, która badana jest na podstawie opinii, cytatów i innych komentarzy zawartych w artykułach pochodzących z różnorodnych portali, blogów i innych źródeł w mediach społecznościowych. Prawnie zastrzeżony algorytm ScribbleLive ocenia autorskie opinie na podstawie zasięgu generowanego przez osoby, które na nie zareagowały, specyfiki danej publikacji, źródła, z którego pochodzi, a także całościowej liczby reakcji na konkretną opinię.
Przedstawicielka Best Western, Dorothy Dowling, awansowała w tegorocznym rankingu z 27. na 18. miejsce. Zajęła tym samym trzecie miejsce wśród kobiet. Dodatkowo Dowling, wspólnie z Philem Schillerem z Apple, znalazła się na liście 10 najbardziej wpływowych osób w obszarze marketingu globalnego.
– Obecność na liście najbardziej uznanych osób w branży marketingowej jest dla mnie zaszczytem – powiedziała Dorothy Dowling. To także sukces całej sieci Best Western, który został osiągnięty dzięki wypracowanym relacjom z naszymi klientami, partnerami i współpracownikami. Jestem bardzo dumna z niezwykle trwałych partnerstw, które udało nam się nawiązać i jestem głęboko przekonana, że to właśnie one są podstawą zarówno mojego osobistego sukcesu, jak i osiągnięć Best Western, jako wiodącej marki w branży – dodała Dowling.
Dowling dołączyła do Best Western w 2004 roku. W trakcie jej dotychczasowej kariery w strukturach sieci rozwinęła program lojalnościowy Best Western Rewards, znacząco zwiększyła udział marki na rynku hotelarskim i przeprowadziła kilka ważnych inicjatyw. Obecnie kieruje ona złożonym procesem odświeżenia marki Best Western, na który składa się m.in. całościowe przeprojektowanie platformy digitalowej sieci, w tym wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także wprowadzenie nowej strategii, opartej na rozwiązaniach mobilnych.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl