Przedstawicielka Best Western wśród najbardziej wpływowych marketerów

Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts (BW), zajęła 18. miejsce w czwartej edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej, tworzonym przez Forbes, Scribble Live i LinkedIn.
Ranking został oparty na analizie 500 topowych organizacji z tegorocznej edycji listy 2000 największych firm świata, a także z zestawienia najbardziej wartościowych marek 2015 roku, które są publikowane przez magazyn Forbes. Na czele listy znalazł się Phil Schiller, senior vice president of Worldwide Marketing, Apple.
W analizie oceniana jest wpływowość poszczególnych osób, która badana jest na podstawie opinii, cytatów i innych komentarzy zawartych w artykułach pochodzących z różnorodnych portali, blogów i innych źródeł w mediach społecznościowych. Prawnie zastrzeżony algorytm ScribbleLive ocenia autorskie opinie na podstawie zasięgu generowanego przez osoby, które na nie zareagowały, specyfiki danej publikacji, źródła, z którego pochodzi, a także całościowej liczby reakcji na konkretną opinię.
Przedstawicielka Best Western, Dorothy Dowling, awansowała w tegorocznym rankingu z 27. na 18. miejsce. Zajęła tym samym trzecie miejsce wśród kobiet. Dodatkowo Dowling, wspólnie z Philem Schillerem z Apple, znalazła się na liście 10 najbardziej wpływowych osób w obszarze marketingu globalnego.
– Obecność na liście najbardziej uznanych osób w branży marketingowej jest dla mnie zaszczytem – powiedziała Dorothy Dowling. To także sukces całej sieci Best Western, który został osiągnięty dzięki wypracowanym relacjom z naszymi klientami, partnerami i współpracownikami. Jestem bardzo dumna z niezwykle trwałych partnerstw, które udało nam się nawiązać i jestem głęboko przekonana, że to właśnie one są podstawą zarówno mojego osobistego sukcesu, jak i osiągnięć Best Western, jako wiodącej marki w branży – dodała Dowling.
Dowling dołączyła do Best Western w 2004 roku. W trakcie jej dotychczasowej kariery w strukturach sieci rozwinęła program lojalnościowy Best Western Rewards, znacząco zwiększyła udział marki na rynku hotelarskim i przeprowadziła kilka ważnych inicjatyw. Obecnie kieruje ona złożonym procesem odświeżenia marki Best Western, na który składa się m.in. całościowe przeprojektowanie platformy digitalowej sieci, w tym wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także wprowadzenie nowej strategii, opartej na rozwiązaniach mobilnych.