Vienna International Hotelmanagement zmienia się w Vienna House

andels
andels
Vienna House
Vienna House
angelo
angelo
Vienna House Easy
Vienna House Easy

Grupa hotelowa VI Hotels & Resorts na nowo definiuje swoją pozycję na rynku. Pierwszego lutego 2016 r. największa austriacka grupa hotelowa całkowicie zmieni wizerunek swojej marki. Vienna International Hotelmanagement AG stanie się Vienna House.
 

Na początku przyszłego roku 38 hoteli Vienna International wraz z pozostającą raczej w cieniu spółką macierzystą całkowicie odmieni swój wizerunek. Zmiany dotkną kultury i tożsamości korporacyjnej oraz struktur we wszystkich obszarach. Wprowadzone zostaną nowe technologie. Na nowo zdefiniowane będą wszystkie obszary usług oraz standardy obsługi hotelowej – pracownicy uzyskają dużą swobodę działania, a procedury zostaną uproszczone. Ponadto część hoteli grupy zostanie poddanych przebudowie, rozbudowie lub renowacji. Sale konferencyjne uzyskają nowy wystrój i zostaną zmodernizowane. – Gdy ponad rok temu przejmowałem ster grupy VI, postawiłem sobie za cel zbudowanie jasnej strategii marki – wyjaśnia Rupert Simoner, prezes zarządu VI Hotels & Resorts. – Wybraliśmy cztery wartości korporacyjne: radość, finezja, naturalność i odkrywczość. Zgodnie z nimi wszystko, co robimy, robimy w sposób prosty, ze stylem i dbałością o szczegóły. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą – wyjaśnia.

Pierwszy człon nowej nazwy grupy, „Vienna”, nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia, wiedeńskiej gościnności i energii miasta. Drugi człon, „House”, ma symbolizować miejsce, z którym jesteśmy mocno związani, gdzie możemy czuć się sobą. Założeniem jest więc, że we wszystkich hotelach Vienna House będzie można poczuć atmosferę współczesnego, nowoczesnego Wiednia i odnaleźć europejskie korzenie i tradycje.
Marka parasolowa Vienna House przyjmuje wiodącą rolę i pod tym szyldem zjednoczy marki andel’s (linia Design, w Polsce andel’s w Łodzi i Krakowie), angelo (linia Concept, w Polsce reprezentowany przez hotel w Katowicach) oraz nową markę Vienna House Easy (polski Chopin Cracow). Część hoteli, tak jak Amber Baltic Międzyzdroje, pozostanie pod marką Vienna House.
Hotele marki Vienna House będą to indywidualne obiekty w miastach i kurortach. Brand andel’s by Vienna House stawia zaś na indywidualny, wysmakowany design, a angelo by Vienna House oferuje żywe kolory i tętniącą życiem atmosferę hotelu. Vienna House Easy skupi hotele ekonomiczne, w których panuje lokalna gościnność i domowa atmosfera.


„Wierzymy w piękno prostoty! Pytamy, czego naprawdę oczekuje nasz gość i działamy zgodnie z tym, co usłyszymy” – to nowe motto hoteli VI. Wśród planowanych zmian są udogodnienia dla gości m.in. mobilne zameldowanie/wymeldowanie, ładowarki na wszystkich stołach w restauracji, internetowe usługi concierge, stacje wypożyczania rowerów i ładowania pojazdów elektrycznych, przestrzeń dla dzieci.
Do końca stycznia na stronie internetowej www.viennahouse.com, można śledzić na bieżąco proces budowania nowej architektury marki i stopniowo poznawać korporacyjne logotypy, koncept kolorystyczny i wizerunkowy, oprawę graficzną i język.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl