Nowy projekt edukacyjny Justyny Skubis i Justyny Dzięgiel
Na rynku pojawiła się nowa inicjatywa edukacyjna adresowana do profesjonalistów branży spotkań, stworzona przez Justynę Skubis i Justynę Dzięgiel.
Celem Meeting Point jest tworzenie dedykowanych dla branży MICE szkoleń, warsztatów i projektów edukacyjnych. – Chcemy oferować nowe możliwości rozwoju dla wszystkich działających w branży. Przybliżyć zupełnie nowe spojrzenie na niezbędną wiedzę. Przedstawiać unikalne rozwiązania z zakresu nowych technologii oraz poszerzania wiedzy o przemyśle spotkań. Chcemy również zwrócić uwagę branży na tak istotny aspekt, jak rozwój kompetencji osobistych, niezbędnych do tego, aby przez lata efektywnie pracować w tak wymagającym środowisku – mówi Justyna Dzięgiel, jedna ze współzałożycielek Meeting Point.
Meeting Point to inicjatywa stworzona przez Justynę Skubis i Justyna Dzięgiel.
Justyna Skubis związana jest z branżą spotkań od niemal 20 lat. W tym czasie pracowała po każdej ze stron – w agencji świadczącej usługi i po stronie klienta zamawiającego je. A ostatnie kilka lat prowadziła stowarzyszenie branżowe. Jak podkreśla, to pozwoliło jej poznać dokładnie mocne i słabe strony branży, oferty agencji i potrzeby klientów.
Justyna Dzięgiel ma ponad 16 lat doświadczenia w turystyce jako koordynator wszelkich działań marketingowych i incentive travel dla polskich tour operatorów i agencji incentive.
– Każda z nas ma nieco inne doświadczenia, pozwalające nam spojrzeć na rynek z różnej perspektywy. Razem doszłyśmy jednak do jednego wniosku. Branża ciągle nie docenia jeszcze siły, jaka kryje się w fachowej wiedzy z wielu obszarów, na pozór niezwiązanych z organizacją spotkań, eventów czy incentive travel. Mam tu na myśli takie obszary jak psychologia czy socjologia grupy. Połączenie wiedzy teoretycznej z tego zakresu z już posiadaną wiedzą praktyczną może stanowić „mieszankę wybuchową”, źródło prawdziwej przewagi rynkowej dla firm stosujących tę wiedzę. Zmniejszanie marży i obniżanie ceny nie może trwać w nieskończoność. Firmy muszą szukać innych sposobów przekonania klienta do siebie, wyróżnienia swojej oferty, swoich programów. Jesteśmy przekonane, że oferta szkoleniowa Meeting Point zapełni tę lukę na rynku i da firmom, uczestnikom naszych szkoleń wiedzę i dodatkowe narzędzia w trudnej walce o klienta – mówi Justyna Skubis.