Nowy projekt edukacyjny Justyny Skubis i Justyny Dzięgiel

Justyna Skubis
Justyna Skubis
Justyna Dzięgiel
Justyna Dzięgiel

Na rynku pojawiła się nowa inicjatywa edukacyjna adresowana do profesjonalistów branży spotkań, stworzona przez Justynę Skubis i Justynę Dzięgiel.

Celem Meeting Point jest tworzenie dedykowanych dla branży MICE szkoleń, warsztatów i projektów edukacyjnych. – Chcemy oferować nowe możliwości rozwoju dla wszystkich działających w branży. Przybliżyć zupełnie nowe spojrzenie na niezbędną wiedzę. Przedstawiać unikalne rozwiązania z zakresu nowych technologii oraz poszerzania wiedzy o przemyśle spotkań. Chcemy również zwrócić uwagę branży na tak istotny aspekt, jak rozwój kompetencji osobistych, niezbędnych do tego, aby przez lata efektywnie pracować w tak wymagającym środowisku – mówi Justyna Dzięgiel, jedna ze współzałożycielek Meeting Point. 
Meeting Point to inicjatywa stworzona przez Justynę Skubis i Justyna Dzięgiel.
Justyna Skubis związana jest z branżą spotkań od niemal 20 lat. W tym czasie pracowała po każdej ze stron – w agencji świadczącej usługi i po stronie klienta zamawiającego je. A ostatnie kilka lat prowadziła stowarzyszenie branżowe. Jak podkreśla, to pozwoliło jej poznać dokładnie mocne i słabe strony branży, oferty agencji i potrzeby klientów.   
Justyna Dzięgiel ma ponad 16 lat doświadczenia w turystyce jako koordynator wszelkich działań marketingowych i incentive travel dla polskich tour operatorów i agencji incentive.
 – Każda z nas ma nieco inne doświadczenia, pozwalające nam spojrzeć na rynek z różnej perspektywy. Razem doszłyśmy jednak do jednego wniosku. Branża ciągle nie docenia jeszcze siły, jaka kryje się w fachowej wiedzy z wielu obszarów, na pozór niezwiązanych z organizacją spotkań, eventów czy incentive travel. Mam tu na myśli takie obszary jak psychologia czy socjologia grupy. Połączenie wiedzy teoretycznej z tego zakresu z już posiadaną wiedzą praktyczną może stanowić „mieszankę wybuchową”, źródło prawdziwej przewagi rynkowej dla firm stosujących tę wiedzę. Zmniejszanie marży i obniżanie ceny nie może trwać w nieskończoność. Firmy muszą szukać innych sposobów przekonania klienta do siebie, wyróżnienia swojej oferty, swoich programów. Jesteśmy przekonane, że oferta szkoleniowa Meeting Point zapełni tę lukę na rynku i da firmom, uczestnikom naszych szkoleń wiedzę i dodatkowe narzędzia w trudnej walce o klienta – mówi Justyna Skubis.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl