Złoto dla Public Dialog podczas Mercury Excellence Awards za projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event”

Jury Mercury Excellence Awards przyznało agencji Public Dialog złotą statuetkę za projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event”. Nagroda została wręczona w kategorii Client Product Launch. O statuetki konkurowało prawie 650 firm z 23 państw z całego świata. Public Dialog jest jedyną firmą z Polski, wyróżnioną w tegorocznej edycji konkursu.
 

Jury Mercury Excellence Awards doceniło projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event” za jakość uzyskanych publikacji, przekaz, sukces w budowaniu świadomości grup docelowych oraz ogólną efektywność działań komunikacyjnych.
Zgłoszenia w Mercury Excellence Awards są oceniane i rozpatrywane trzykrotnie. Na każdą kategorię przypada wyłącznie jedna statuetka Gold, Silver, Bronze i Honors. Ponadto wśród nagrodzonych złotem projektów wybiera się jeden, który otrzymuje wyjątkowe wyróżnienie – Grand Award.
– Zwycięstwo w prestiżowym konkursie Mercury Excellence Awards to dla naszej agencji duże wyróżnienie. Konkurencja była ogromna, rywalizowaliśmy z najlepszymi projektami z całego świata. Zgłoszony przez naszą firmę projekt był sporym wyzwaniem, dotyczył nowej marki, której wizerunek mieliśmy możliwość budować od samego początku. Ważne i bardzo pozytywne jest także to, że po raz kolejny polska agencja została wyróżniona, a także projekty z naszego kraju są zauważane na arenie międzynarodowej – powiedział Paweł Bylicki, partner zarządzający w Public Dialog.


Agencja Public Dialog odpowiadała za przygotowanie dla Domu Aukcyjnego Ardor Auctions strategii komunikacji PR oraz jej egzekucję. Podczas pierwszej aukcji przeprowadzonej 17 września 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie łącznie wystawiono 58 samochodów.
– Bardzo cenimy sobie wkład agencji Public Dialog w przygotowanie koncepcji komunikacji i jej egzekucję. Profesjonalizacja rynku samochodów klasycznych to zjawisko w Polsce zupełnie nowe, stąd kluczowe było przygotowanie strategii wejścia na rynek. Wyróżnienie w konkursie Mercury Excellence Awards, jako jedynego zgłoszenia z Polski, pokazuje że nasze potrzeby zostały dobrze zidentyfikowane, a całość działań wzorcowo przeprowadzona. Liczymy, że nagroda pozytywnie wpłynie również na nasze tegoroczne działania, najbliższa aukcja już niebawem w Rozalinie w maju br. – skomentował Michał Wróbel, dyrektor generalny Ardor Auctions.
Mercury Excellence Award to już kolejna nagroda przyznana za komunikację launchu pierwszego w Polsce domu aukcyjnego zabytkowych samochodów oraz premierowej aukcji. Wcześniej projekt został doceniony w konkursie Magellan zdobywając brązową statuetkę.

 

Mercury Excellence Awards to jeden z najważniejszych i najstarszych międzynarodowych konkursów PR. Nagrody są przyznawane w poszczególnych kategoriach od 1987 roku. Wydarzenie ma na celu promowanie projektów mogących pochwalić się efektywną komunikacją. Mercury Excellence Awards prowadzony jest przez niezależną organizację – MerComm, Inc.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl