Złoto dla Public Dialog podczas Mercury Excellence Awards za projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event”
Jury Mercury Excellence Awards przyznało agencji Public Dialog złotą statuetkę za projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event”. Nagroda została wręczona w kategorii Client Product Launch. O statuetki konkurowało prawie 650 firm z 23 państw z całego świata. Public Dialog jest jedyną firmą z Polski, wyróżnioną w tegorocznej edycji konkursu.
Jury Mercury Excellence Awards doceniło projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event” za jakość uzyskanych publikacji, przekaz, sukces w budowaniu świadomości grup docelowych oraz ogólną efektywność działań komunikacyjnych.
Zgłoszenia w Mercury Excellence Awards są oceniane i rozpatrywane trzykrotnie. Na każdą kategorię przypada wyłącznie jedna statuetka Gold, Silver, Bronze i Honors. Ponadto wśród nagrodzonych złotem projektów wybiera się jeden, który otrzymuje wyjątkowe wyróżnienie – Grand Award.
– Zwycięstwo w prestiżowym konkursie Mercury Excellence Awards to dla naszej agencji duże wyróżnienie. Konkurencja była ogromna, rywalizowaliśmy z najlepszymi projektami z całego świata. Zgłoszony przez naszą firmę projekt był sporym wyzwaniem, dotyczył nowej marki, której wizerunek mieliśmy możliwość budować od samego początku. Ważne i bardzo pozytywne jest także to, że po raz kolejny polska agencja została wyróżniona, a także projekty z naszego kraju są zauważane na arenie międzynarodowej – powiedział Paweł Bylicki, partner zarządzający w Public Dialog.
Agencja Public Dialog odpowiadała za przygotowanie dla Domu Aukcyjnego Ardor Auctions strategii komunikacji PR oraz jej egzekucję. Podczas pierwszej aukcji przeprowadzonej 17 września 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie łącznie wystawiono 58 samochodów.
– Bardzo cenimy sobie wkład agencji Public Dialog w przygotowanie koncepcji komunikacji i jej egzekucję. Profesjonalizacja rynku samochodów klasycznych to zjawisko w Polsce zupełnie nowe, stąd kluczowe było przygotowanie strategii wejścia na rynek. Wyróżnienie w konkursie Mercury Excellence Awards, jako jedynego zgłoszenia z Polski, pokazuje że nasze potrzeby zostały dobrze zidentyfikowane, a całość działań wzorcowo przeprowadzona. Liczymy, że nagroda pozytywnie wpłynie również na nasze tegoroczne działania, najbliższa aukcja już niebawem w Rozalinie w maju br. – skomentował Michał Wróbel, dyrektor generalny Ardor Auctions.
Mercury Excellence Award to już kolejna nagroda przyznana za komunikację launchu pierwszego w Polsce domu aukcyjnego zabytkowych samochodów oraz premierowej aukcji. Wcześniej projekt został doceniony w konkursie Magellan zdobywając brązową statuetkę.
Mercury Excellence Awards to jeden z najważniejszych i najstarszych międzynarodowych konkursów PR. Nagrody są przyznawane w poszczególnych kategoriach od 1987 roku. Wydarzenie ma na celu promowanie projektów mogących pochwalić się efektywną komunikacją. Mercury Excellence Awards prowadzony jest przez niezależną organizację – MerComm, Inc.