Sheraton Krakow w grupie Sheraton Grand
Krakowski hotel Sheraton zmienia nazwę na Sheraton Grand Krakow, co jest równoznaczne z dołączeniem polskiego hotelu do grona najbardziej prestiżowych obiektów marki Sheraton na świecie.
Sheraton Krakow Hotel dołączy do 25 obiektów Sheraton Grand na świecie i będzie jedynym polskim hotelem znajdującym się w tym gronie. Globalna sieć Sheraton doceniła polski obiekt za unikatową lokalizację – na zakolu Wisły, tuż u podnóża Zamku Królewskiego na Wawelu. Hotel przechodzi obecnie gruntowną renowację, która zostanie zakończona na początku 2017 roku.
Sheraton Grand jest jedną z wielu inicjatyw podejmowanych obecnie w ramach strategii Sheraton 2020, całościowego planu mającego na celu umocnienie pozycji marki Sheraton jako lidera na globalnym rynku hotelarskim i uzyskanie miana preferowanej marki hotelowej na świecie.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy jeszcze bardziej rozwijać dziedzictwo marki Sheraton w Europie Środkowo-Wschodniej, poprzez wprowadzenie pierwszego hotelu Sheraton Grand w Polsce – powiedział Thomas Willms, wiceprezes sieci Stawood Hotels & Resorts oraz dyrektor regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią.
Sheraton Grand Krakow dysponuje 232 pokojami i apartamentami, które są w trakcie renowacji. Wszystkie pokoje klasy premium zostały ostatnio odnowione. Wyremontowano także sale konferencyjne. Hotel posiada 12 sal, które pomieszczą od 10 do 300 osób.
Projekt Sheraton Grand
Ogłoszony w sierpniu 2015 roku tytuł Sheraton Grand jest ukoronowaniem najlepszych hoteli marki na świecie, każdy z nich został starannie wyselekcjonowany na podstawie określonych kryteriów takich jak: wyszukany design, atrakcyjność lokalizacji, czy bezkonkurencyjna jakość obsługi. Marka będzie kontynuować rozbudowywanie portfolio obiektów Sheraton Grand na całym świecie z zamiarem uzyskania blisko 100 takich obiektów do 2017 roku.
Strategia Sheraton 2020
Sheraton Grand jest tylko jedną z wielu inicjatyw podejmowanych obecnie w ramach strategii Sheraton 2020, wszechstronnego 10 punktowego planu przedstawionego w czerwcu 2015 roku, mającego na celu mocne skierowanie uwagi na hotele Sheraton na całym świecie. Ważnym elementem 5-letniego planu Sheraton 2020 jest również kampania marketingowa warta 100 milionów dolarów, wprowadzenie w lobby nowego programu Paired, oferującego możliwość komponowania przekąsek inspirowanych lokalnymi tradycjami kulinarnymi z winami oraz piwami z lokalnych browarów, a także nieustanna innowacyjność w budowaniu niezwykłych doświadczeń klientów Sheraton. Wszystkie te działania mają na celu repozycjonowanie marki Sheraton, zwiększenie przychodów i powiększenie portfolio hoteli o 150 kolejnych do 2020 roku.