Trzecia edycja Event Biznes w październiku

18 października 2016 r. w Expo XXI Warszawa odbędzie się kolejna edycja konferencji Event Biznes. Program konferencji został tak opracowany, aby zaprezentować rozwiązania modelowe i innowacyjne stosowane w event marketingu. Ideą wydarzenia jest połączenie dwóch głównych elementów – praktyki i inspiracji.
Konferencja adresowana jest do twórców branży czyli kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów, ale i wszystkich tych, którzy dopiero chcą stać się jej częścią. W bieżącej edycji organizatorzy skupią się m.in. na bezpieczeństwie i logistyce wydarzeń. Sprawdzą, jakie znaczenie ma event marketing w strategii komunikacji marek. W ramach paneli dyskusyjnych poruszone zostaną tematy związane z najefektywniejszym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń czy roli monitoringu w planowaniu eventu. Jednodniowe spotkanie podzielono na cztery główne bloki tematyczne: Event w strategii, Case study, Event a komunikacja, Event a efektywność – narzędzia.
Wśród mówców III edycji pojawią się: dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska, ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawa Robert Zydel, chief evangelist w Brand24 Mikołaj Winkiel, dyplomata Paweł Potoroczyn, specjalista ds. zwiększenia sprzedaży Marek Borowiński, strateg ds. marketingu cyfrowego Ivan Hernandez, CEO i współzałożyciel click community Rahim Blak oraz autor książek specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach Marek Stączek.
MeetingPlanner.pl jest partnerem merytorycznym konferencji.
www.eventbiznes.pl