Polzak Marketing 2017: Efektywne zakupy marketingowe i PR

Polzak Marketing ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony zakupów, marketingu oraz agencji. Konferencja to pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Odbędzie się 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport.
Podczas Polzak Marketing reprezentanci z branży będą mieli możliwość spotkać się przy jednym stole i wymienić wiedzą z zakresu zakupu usług marketingowych i PR. Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.
– Współpraca pomiędzy SAR i PSML rozwija się, a organizacja konferencji Polzak Marketing 2017 to kolejny wspólny krok, który ma na celu profesjonalizację relacji reklamodawca-agencja. Jesteśmy Stowarzyszeniami, które integrują specjalistów obu środowisk. Wspólnymi siłami, poprzez rozpoczęty w zeszłym roku projekt Dialog branżowy, chcemy odpowiedzieć na dzisiejsze potrzeby rynku i tworzyć polskie wzorce postępowań w zakresie zakupów usług marketingowych oraz edukować rynek w tym obszarze – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:
- Raport IAA Polska: Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług marketingowych.
- Finansowe aspekty efektywnej współpracy reklamodawcy i agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.
- Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA.
- Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola marketingu i zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Studium na podstawie konkursu Effie Awards oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015.
- Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z trzech stron procesu zakupowego - z perspektywy klienta, agencji incentive travel oraz agentów lotniczych.
- Efektywność w zakupach komunikacji PR.
- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować.
- Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML.
– Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniami usługodawcy, powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najlepiej optymalizować procesy zakupowe – dodaje Andrzej Zawistowski, członek zarządu PSML.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, MeetingPlanner.pl, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Szczegółowy program konferencji na stronie: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html
Rejestracja oraz ceny biletów na stronie: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html