Relago to Dwór Polski po rebrandingu

Działająca od ponad 15 lat agencja eventowa Dwór Polski zakończyła proces rebrandingu. Obecnie funkcjonuje pod nową nazwą – Relago. Zmianie uległa też identyfikacja wizualna agencji.
Charakter nowej marki Relago, ma oddawać claim „Eventy, które łączą” będący spójnym elementem komunikacji. Hasło ma podkreślać to, co najważniejsze w biznesie, czyli budowanie efektywnych i trwałych relacji poprzez niezapomniane emocje eventów, wiedzę i kompetencje zdobywane podczas szkoleń oraz wymianę doświadczeń na konferencjach.
Identyfikacja wizualna marki Relago w założeniu ma oddawać świeżość, kreatywność i różnorodność pomysłów agencji. Firma ma także nową stronę internetową.
Relago prowadzone jest przez partnerów zarządzających Sebastiana Kędzierskiego i Krzysztofa Guzika. Zespół oraz filozofia działania firmy pozostały bez zmian. Agencja ma na swoim koncie ok. 4000 realizacji.