Beauty City drogerii Super-Pharm z Ewesą

Agencja Ewesa po raz trzeci zajmie się organizacją eventu Beauty City dla marki Super-Pharm. W realizacji tegorocznej edycji Super-Pharm wcieli się w rolę linii lotniczych, a lokalizacje eventu zamienią się w „halę odlotów”.
Uczestnicy staną się podróżnikami zmierzającymi ku tej samej destynacji: „krainie piękna”. Lotniskowe „gate’y” zaoferują pełną gamę konsultacji i zabiegów kosmetycznych - wszystkie z nich będą całkowicie bezpłatne i ogólnodostępne. W wydarzeniu wezmą udział eksperci z wielu dziedzin, którzy obiorą „kurs na piękno”. Zaprezentowane zostaną trendy w dziedzinie makijażu i malowania paznokci. Zainteresowanym przybliżone zostaną tajniki stylizacji włosów, nie zabraknie również konsultantów, którzy doradzą, jak dbać o zdrowy, śnieżnobiały uśmiech oraz dobrą kondycję skóry. Uczestniczki będą miały także możliwość poddania się metamorfozie.
Pierwsze spotkanie w ramach cyklu Beauty City 2017 odbędzie się 28 września w łódzkiej Manufakturze i potrwa do października. Kolejne wydarzenia z cyklu będą miały miejsce we Wrocławiu oraz Warszawie.
Wydarzenie będzie relacjonowane online. Na fanpage’u drogerii Super-Pharm na Facebooku pojawią się wideo streamy z paneli dyskusyjnych z blogerami oraz rozmowy z ekspertami marek kosmetycznych.
Eventy organizowane są przez agencję Ewesa. Za zakup mediów odpowiadają Super-Pharm oraz METs. O social media dba Agencja Kamikaze.