Procon-Polzak 2017: Jak zapewnić efektywność zakupów komunikacji marketingowej

W programie konferencji zakupowej Procon-Polzak jeden z bloków poświęcony jest zakupom usług marketingowych. Patronem merytorycznym tej części wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach bloku poruszona będzie również tematyka dotycząca kategorii eventowej czy incentive travel.

Przedstawiciele SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów (PMSL) będą moderować panel dyskusyjny, który m.in. dotyczyć będzie dialogu reklamodawców z dostawcami oraz przedstawią studia przypadków. Konferencja Procon/Polazk odbędzie się w dniach 17 – 18 października, w hotelu InterContinental w Warszawie. Motywem przewodnim są – Zakupy 4.0.

Blok poświęcony zakupom marketingowym rozpocznie panel dyskusyjny: Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Paneliści – osoby ze świata zakupów i agencji – przedstawią rezultaty swoich ponad rocznych wspólnych prac: Rekomendowany przez oba środowiska optymalny proces zakupowy.
Na przykładzie organizacji Ceremonii Otwarcia Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games 2017 uczestnicy uzyskają odpowiedz na pytanie „Niemożliwe nie istnieje – czego sektor prywatny może się nauczyć od sektora publicznego?”
Tematyka zakupów marketingowych przewija się także w innych blokach. Pierwszego dnia, w ramach sesji Zakupy Indirect, Ireneusz Laskowski i Tomasz Przybylski z Altavii odpowiedzą na pytanie: Dlaczego Agencja powinna mieć swój dział zakupów?
Natomiast drugiego dnia będzie można wysłuchać wystąpienia pracowników Danone Group. Agnieszka Thomas pracuje w Danone Group jako head of indirect sourcing, a Tomasz Michalski jest marketing managerem w Żywiec Zdrój. W wystąpieniu „Zakupy, największy wróg marketingu?” wytłumaczą, co zrobić, by współpraca była efektywna dla obu stron. Przedstawią największe „grzechy” marketera i rekomendowany model współpracy.
W bloku Zakupy Usług Profesjonalnych uczestnicy będą mogli się dowiedzieć, „Jak kupować strategiczną wiedzę, a nie bezwartościowe liczby” w wystąpieniu „Poradnik dla nabywców usług badawczych (badania marketingowe)”.


Oprócz sektora usług marketingowych uczestnicy będą mogli wziąć udział w wykładach z obszarów zakupy bezpośrednie, zakupy pośrednie, procesy i narzędzia, jak kupować outsourcing oraz w stolikach tematycznych.
Udział w konferencji to okazja do zdobywania wiedzy oraz nawiązania kontaktów biznesowych i networkingu. Procon-Polzak to największa konferencja zakupowa w Polsce – w ubiegłym roku udział w niej wzięło 360 osób. Organizatorami konferencji są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz firma OptiBuy specjalizująca się w doradztwie zakupowym.
Szczegóły

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl