Procon-Polzak 2017: Jak zapewnić efektywność zakupów komunikacji marketingowej

W programie konferencji zakupowej Procon-Polzak jeden z bloków poświęcony jest zakupom usług marketingowych. Patronem merytorycznym tej części wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W ramach bloku poruszona będzie również tematyka dotycząca kategorii eventowej czy incentive travel.
Przedstawiciele SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów (PMSL) będą moderować panel dyskusyjny, który m.in. dotyczyć będzie dialogu reklamodawców z dostawcami oraz przedstawią studia przypadków. Konferencja Procon/Polazk odbędzie się w dniach 17 – 18 października, w hotelu InterContinental w Warszawie. Motywem przewodnim są – Zakupy 4.0.
Blok poświęcony zakupom marketingowym rozpocznie panel dyskusyjny: Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Paneliści – osoby ze świata zakupów i agencji – przedstawią rezultaty swoich ponad rocznych wspólnych prac: Rekomendowany przez oba środowiska optymalny proces zakupowy.
Na przykładzie organizacji Ceremonii Otwarcia Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games 2017 uczestnicy uzyskają odpowiedz na pytanie „Niemożliwe nie istnieje – czego sektor prywatny może się nauczyć od sektora publicznego?”
Tematyka zakupów marketingowych przewija się także w innych blokach. Pierwszego dnia, w ramach sesji Zakupy Indirect, Ireneusz Laskowski i Tomasz Przybylski z Altavii odpowiedzą na pytanie: Dlaczego Agencja powinna mieć swój dział zakupów?
Natomiast drugiego dnia będzie można wysłuchać wystąpienia pracowników Danone Group. Agnieszka Thomas pracuje w Danone Group jako head of indirect sourcing, a Tomasz Michalski jest marketing managerem w Żywiec Zdrój. W wystąpieniu „Zakupy, największy wróg marketingu?” wytłumaczą, co zrobić, by współpraca była efektywna dla obu stron. Przedstawią największe „grzechy” marketera i rekomendowany model współpracy.
W bloku Zakupy Usług Profesjonalnych uczestnicy będą mogli się dowiedzieć, „Jak kupować strategiczną wiedzę, a nie bezwartościowe liczby” w wystąpieniu „Poradnik dla nabywców usług badawczych (badania marketingowe)”.
Oprócz sektora usług marketingowych uczestnicy będą mogli wziąć udział w wykładach z obszarów zakupy bezpośrednie, zakupy pośrednie, procesy i narzędzia, jak kupować outsourcing oraz w stolikach tematycznych.
Udział w konferencji to okazja do zdobywania wiedzy oraz nawiązania kontaktów biznesowych i networkingu. Procon-Polzak to największa konferencja zakupowa w Polsce – w ubiegłym roku udział w niej wzięło 360 osób. Organizatorami konferencji są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz firma OptiBuy specjalizująca się w doradztwie zakupowym.
Szczegóły