Bea World: Kolejna międzynarodowa nagroda dla Verva Street Racing
Projekt Verva Street Racing 2016 zdobył nagrodę w międzynarodowym konkursie branży eventowej Bea World. Wydarzenie, którego organizatorem jest PKN Orlen a producentem Walk Events, otrzymało trzecią nagrodę w kategorii „Sports Event”. Jest to kolejna w tym roku międzynarodowa nagroda dla tego projektu.
– W ramach kategorii Sports Event rywalizowaliśmy z bardzo dużymi i spektakularnymi produkcjami, zrealizowanymi na najwyższym światowym poziomie. Wśród nich znalazły się m.in. wyścig F1 w centrum Londynu czy Paris Drone Festiwal 2017. Zdobycie trzeciego miejsca przy tak dużej konkurencji w najważniejszym konkursie eventowym oznacza, że weszliśmy do światowej czołówki agencji eventowych. Tym samym kolejną poprzeczkę ustawiliśmy sobie bardzo wysoko, ale wiem, że ją pokonamy – podsumowuje Bartosz Bieszyński, prezes zarządu Walk Events.
Verva Street Racing realizowany przez PKN Oreln to cykliczne widowisko i festiwal motoryzacyjny, który od 2010 roku odbywa się w Warszawie (edycja 2017 odbyła się w Płocku). W 2016 roku wydarzenie po raz pierwszy odbyło się na błoniach stadionu PGE Narodowego i było skierowane do rodzin. W jego ramach w rodzinnej atmosferze pikniku motoryzacyjnego goście mogli podziwiać legendy motoryzacji, najnowsze samochody, spektakularne wyścigi, pokazy kaskaderskie oraz posłuchać gwiazd polskiej muzyki. Była to również rekordowa pod względem liczby gości edycja – wzięło w niej udział 110 tysięcy osób.
– Tą nagrodą przekroczyliśmy kolejny próg swoich możliwości i weszliśmy do światowej eventowej ligi mistrzów. Dzień przed galą Bea World otrzymaliśmy natomiast złoto w Epica Awards, czym po raz kolejny potwierdziliśmy światowy poziom naszych kompetencji kreatywnych. Łącznie w 2017 roku zdobyliśmy 26 statuetek, z czego aż 12 w konkursach międzynarodowych. Nagrody te są dla nas potwierdzeniem, że możemy konkurować z największymi graczami na rynku. Jest to aspekt tym bardziej istotny, że naszą ambicją w ramach niezależnej sieci agencyjnej weCAN, której częścią jest Walk, jest zbudowanie alternatywy dla dużych sieciowych struktur na rynku CEE – podsumowuje Szymon Walkiewicz, partner i business development director Walk.
Bea World w ogólnoświatowej formule odbyły się po raz pierwszy. Dotychczas konkurs pod nazwą EuBea – the European Best Event Awards miał zasięg europejski. Bea World, w którym brać udział mogą agencje eventowe, reklamowe, PR-owskie, korporacje czy stowarzyszenia – kontynuuje misję EuBea, czyli budowanie pozycji eventu i jego znaczenia w planach marketingowych oraz wspieranie branży eventowej na całym świecie. Konkurs European Best Event Awards odbywał się od 11 lat.
Kreatywność i innowacyjność to główne kryteria oceny w konkursie. Jury tworzą przedstawiciele międzynarodowych korporacji i stowarzyszeń. Zwycięzcy otrzymują statuetki – słonie, które symbolizować mają siłę, mądrość i długowieczność i w metaforyczny sposób odnosić się do efektów projektów eventowych. Bea World jest częścią Bea World Festival – The International Festival of Events and Live Communication.
Finałowa gala odbyła 17 listopada, w Rivoli Theatre w Porto.
W tym roku projekt Verva Street Racing 2016 został nagrodzony także dwiema statuetkami w międzynarodowym konkursie branży eventowej Global Eventex Awards.