Gdańsk Convention Bureau zapowiada Nowe trendy w turystyce

Wśród zagadnień dziewiątej edycji konferencji Nowe trendy w turystyce znajdą się najnowsze technologie w turystyce niosące rewolucyjne rozwiązania, dostarczanie gościom usług, które budują wartość ich doświadczeń, czyli guest experience 4.0., oraz odpowiedzi na pytania, jaką moc ma film w turystyce czy jak zbudować skuteczną strategię wideo marketingową przy pomocy „Stories” na Facebooku i Instagramie.

Konferencja Nowe trendy w turystyce odbędzie się 6 kwietnia, w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Organizatorem spotkania jest Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau. Wydarzeniu, które jest połączeniem prelekcji i warsztatów, weźmie udział ponad 20 ekspertów.
Na scenie głównej prelekcje będą prowadzone w czterech blokach:

  • Marketing nieoczywisty kontratakuje
  • Marketing kierunku. Veni, vidi, vici
  • Nowe technologie/ powrót do przyszłości
  • Zarządzanie talentami (nie) tylko dla orłów.

Wśród prelegentów są m.in. psycholog Julia Izmałkowa, Olivier Ponti, manager research w Amsterdam  Marketing, Natalia Hatalska, analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością infuture hatalska foresight institute, Wioletta Hamerska, tajemniczy gość hotelowy, pomysłodawczyni kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.
Podczas warsztatów Artur Jabłoński nauczy uczestników m.in. jak skonfigurować krok po kroku reklamę na Facebooku i pokaże jakie błędy popełniane są najczęściej, Magdalena i Bartłomiej Daniłoś pokażą formuły, z jakich korzystają najlepsi w tworzeniu skutecznych kampanii wideo-marketingowych. Spotkanie z Katarzyną Derezińską i Agnieszką Małkiewicz będzie budowaniem spójnej propozycji wartości i gości przykładowej restauracji.

Konferencji Nowe trendy w turystyce towarzyszy konkurs Tourism Trends Awards, w którym co roku nagradzane są innowacyjne produkty turystyczne. W tym roku, swoje projekty można zgłaszać w kategoriach: Debiut roku, Kampania produktu turystycznego, Nowa oferta turystyczna, IT dla turystyki. Jury w składzie: Wioletta Hamerska (ekspert rynku hotelowego), Piotr Bucki (wykładowca, badacz trendów), Łukasz Wysocki (prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdansk Convention Bureau) oraz Katarzyna Walczak (dyrektor reklamy i PR  wakacje.pl) oceni projekty, a przedstawiciele dwóch najlepszych z każdej kategorii zaprezentują je na scenie podczas konferencji i powalczą o tytuł najlepszego.
Części merytorycznej konferencji towarzyszy strefa wystawiennicza, gdzie prezentowane są oferty partnerów konferencji.
Udział w konferencji jest płatny. Osoby, które już teraz zarejestrują udział w wydarzeniu mogą skorzystać z opcji „Early Bird”. Dla pierwszych 100 zgłoszonych uczestników organizatorzy przygotowali dodatkowe korzyści i zniżki. Preferencyjne warunki przysługują także członkom Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Konferencję poprowadzi dziennikarz i podróżnik, Jarosław Kuźniar.
MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym konferencji.
www.trendywturystyce.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl