Druga edycja Polzak Marketing 13 czerwca

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki zapraszają na drugą edycję Polzak Marketing -  konferencję poświęconą specyfice zakupów usług marketingowych.

Polzak Marketing to konferencja skierowana do marketerów, przedstawicieli działów zakupów oraz agencji oferujących usługi z zakresu komunikacji. Łączyć ma zatem trzy światy: marketingu, zakupów i agencji. Celem organizatorów jest stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy profesjonalistami – reprezentantami reklamodawców oraz agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.
Druga edycja Polzak Marketing odbędzie się 13 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Legii Warszawa.
W programie znajdą się takie zagadnienia jak m.in.: ocena efektywności działań na mediach społecznościowych, budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki i związane z tym mierzenie efektywności działań contentowych oraz modele ich zakupu, KPI w marketingu, stawianie celów w komunikacji marketingowej rozliczanie ich czy jakość w usługach marketingowych i związane z nią koszty.
Ważnym tematem spotkania będzie implementacja rekomendacji i dobrych praktyk zawartych w „Białej Księdze Komunikacji Marketingowej”, która jest sfinalizowaniem prac w ramach projektu „Dialog branżowy – Dobry przetarg” prowadzonych przez PSML i SAR. Prezentacji wdrożenia tych standardów w obszarze zakupów usług z kategorii Public Relation w Lotte Wedel przedstawią Agnieszka Kołodziejczak, indirect procurement manager, i Magdalena Kołodziejska, PR manager.
Wśród prelegentów Polzak Marketing 2018 znajdą się m.in. Katarzyna Paliwoda, head of husiness Central & Eastern Europe, Facebook, Ewa Wolska-Rzewuska, comanaging director, Saatchi & Saatchi IS, Agnieszka Kosik, CEO, MediaCom, Anna Putts, head of marketing communication, UPC, Magda Olak, dyrektor zarządzająca / producent, Tank, Zuzanna Warowna-Toruńska, business owner, Concept Spot, Magdalena Budziszewska, senior marketing manager, Costa Coffee Polska.
Szczegóły dotyczące programu znajdują się tutaj.
Relacja z Polzak Marketing 2017



Organizatorami Polzak Marketing są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, Think MICE oraz El Padre. MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym.
Koszt udziału w wydarzeniu to 480 zł +VAT. Cena biletu dla członków SAR i PSML oraz partnerów konferencji to 300 zł +VAT.
Rejestracja

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl