KTR 2018: Najlepsze projekty kreatywne, w tym eventy nagrodzone

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywnym KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymała Grupa Żywiec. Wśród nagrodzonych są także projekty eventowe
 

Podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. 15. edycja Konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną. 
Nagrody otrzymali:

  • Best of Craft – Teledysk „Kanterstrajk” Partyka / takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo,
  • Best of Design – projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem,
  • Best of Communication – kampania „Nie widać” agencji Brain dla ING,
  • Best of Charity – kampania „Do ostatniego Drzewa” agencji Ogilvy & Mather dla Greanpeace Polska.


Nagrody dla projektów eventowych to:
kategoria Craft, podkategoria event production excellence

  • Srebro – Red Bull Flag Day 2.0, zrealizowany przez Walk Events dla Red Bull Polska
  • Brąz – Ceremonia Otwarcia The World Games 2017. zrealizowany przez Walk Events dla Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. w likwidacji, w kategorii Craft, podkategorii event production excellence
  • Nominacja – Bestsellery Empiku 2017 - gala rozdania nagród, zrealizowana przez agencję Allegro i ISTV Media dla Empik Sp. z o.o.

Kategoria Communication, podkategoria out of home, podpodkategoria event

  • Brąz – Date Drive projekt zgłoszony i zrealizowany przez Isobar Polska, Škoda Polska oraz Posterscope
  • Nominacja - H&M Dworzec zrealizowany przez Cut the Mustard i agencję Brave dla H&M


Wszystkie zgłoszone projekty (1233) oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena, dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej.
Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Pani Teresa Zielińska.
Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na: www.platforma.sar.org.pl/nagrody
Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather. Reklamodawcą roku ogłoszono Grupę Żywiec, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Televisor – Studia Postprodukcyjnego Roku.
Ranking agencji w konkursie KTR 2018:
1 Ogilvy & Mather (59,75 p.)
2 VML Poland (56,25 p.)
3 Grey Group Poland (54 p.)
4 2012 (45,75 p.)
5 DDB Group (42,5 p.)

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2018 kampaniom: Złoto dla „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy &Mather dla Greenpeace Polska) oraz Brązy kampaniom „Walentynkowe biuro tłumaczeń” (Saatchi&Saatchi IS dla Carrefour) oraz „Podziękowania 180hb” .
Na Gali zostały wręczone również nagrody w konkursie Young Creatives Cannes.
KTR to konkurs kreacji reklamowej, skierowany do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.
Organizatorami konkursu są: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions. Za produkcję gali odpowiadała agencja IDFX, za oprawę wizualną Obrazone.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl