Expo Marketing 2018 w ramach Global Exhibitions Day

Jerzy Osika, prezes firmy Promedia,
Jerzy Osika, prezes firmy Promedia,

Nowoczesny marketing wystawienniczy zwiększający sprzedaż – to temat przewodni trzeciej edycji Expo Marketing – wydarzenia, którego celem jest dostarczenie polskim wystawcom najnowszej wiedzy służącej zwiększeniu efektywności sprzedażowej i marketingowej stoiska targowego.

Na termin spotkania, które odbędzie się w Business Centre Club w Warszawie, wybrano w tym roku dzień 6 czerwca, by uczcić Global Exhibitions Day. Nawiązanie do światowego święta targów to symboliczne potwierdzenie polskiej przynależności do międzynarodowej rodziny biznesu wystawienniczego, naszej rosnącej w nim roli i czerpania inspiracji z najlepszych światowych praktyk na rzecz podnoszenia jakości marketingu wystawienniczego w Polsce.
Adresatami Expo Marketing są firmy, które są otwarte na nowe pomysły służące zwiększeniu efektywności prowadzonych już działań wystawienniczych, jak też te, które dopiero zamierzają wystawiać się na targach i chcą od razu robić to jak najlepiej, by szybciej osiągać zamierzone cele. Dla firm świadczących usługi dla wystawców targowych udział w wydarzeniu jest okazją do wymiany doświadczeń w zakresie najnowszych trendów i technik marketingu wystawienniczego, jak też do pozyskania klientów wśród wystawców targowych.
Z udziału w wydarzeniu skorzystają najbardziej właściciele i prezesi firm, menedżerowie marketingu i sprzedaży, szefowie eksportu i osoby odpowiedzialne za realizację działań wystawienniczych.
Jak informują organizatorzy, dzięki udziałowi w wykładach i praktycznych ćwiczeniach uczestnicy skorzystają z nowoczesnych technik planowania działań wystawienniczych, by zrealizować cele sprzedażowe i marketingowe, dowiedzą się, z jakich targów skorzystać, by osiągnąć zamierzone rezultaty, lepiej wykorzystają narzędzia marketingu internetowego i działania w mediach społecznościowych, by zwiększyć liczbę klientów na swoim stoisku. Zdobyta podczas zajęć wiedza o neuromarketingu, technikach marketingu sensorycznego, digital signage, virtual reality, czy augmented reality ma pomóc w jej praktycznym zastosowaniu na targach. Co zrobić, by zyskać klientów na rynku niemieckim, jak lepiej wykorzystać okres po targach, gdzie szukać dofinansowania do działań eksportowych? Udział w Expo Marketing pomoże w znalezieniu odpowiedzi na te pytania, będzie też okazją do skorzystania z indywidualnych porad, wymiany doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Expo Marketing to wydarzenie o charakterze szkoleniowo-konferencyjnym, które prowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, prezes firmy Promedia, a także zaproszeni przez niego eksperci. Wśród nich będą w tym roku między innymi: Agnieszka Strzelczyk-Walczak, prezes A.S. Messe Consulting i Monika Kutkiewicz-Słomka, koordynator ds. projektów unijnych, Tribuo.

Tradycyjnie honorowym patronatem objęła wydarzenie Polska Izba Przemysłu Targowego, która w tym roku świętuje swoje 25-lecie. Expo Marketing wspierać będzie kampania informacyjna Izby pt. „Targi Dają Więcej”. MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.
www.expomarketing.com.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl