Lech Premium po raz piąty na Pol’And’Rock. Miasteczko Leszka realizuje Boscata

W festiwalowym Miasteczku Lecha marka proponuje uczestnikom Pol’And’Rock (festiwal w Kostrzynie nad Odrą od tego roku nosi nową nazwę) warsztaty w Kuźni Talentów z udziałem influencerów, malowanie włosów na zielono czy karaoke. Za realizację strefy odpowiada agencja Boscata.
Zgodnie z tradycją na festiwalu pojawi się także limitowana puszka Lecha Premium na Pol’And’Rock, tym razem stworzona przez Jurka Owsiaka. Piwo w kolorowym, energetycznym opakowaniu, nawiązującym do klimatu festiwalu dostępne będzie nie tylko na jego terenie, ale również w wybranych okolicznych sklepach oraz marketach sieci Lidl w całej Polsce.
W festiwalowej strefie Leszek poza zimnym piwem przygotował warsztaty recyklingu i DYI w Kuźni Talentów, w których udział wezmą między innymi Karolina Gilon, Tomson czy Sieradzky. Poza warsztatami w Miasteczku Leszka odbędą się także prezentacje zespołów muzycznych, które otrzymały Dziką Kartę Lecha. Na festiwalowiczów będzie czekać ponadto karaoke, strefa proszków holi i stanowiska do malowania włosów na zielono. Wzorem poprzednich lat w Miasteczku pojawi się także Strefa Eko, zorganizowana wspólnie z Organizacją Odzysku Interseroh, do której będzie można przynieść plastikowe kubki, aluminiowe puszki czy papier, otrzymując w zamian ekologiczne jabłka, ekonerki i ekopoduszki. Nerki i poduszki zostały wykonane z bannerów Lecha, a „drugie życie” dało im Stowarzyszenie My dla Innych, które zatrudnia osoby niepełnosprawne. Na najbardziej zaangażowanych fanów recyklingu, którzy zbiorą najwięcej surowców wtórnych czeka nagroda – dwa ekologiczne skutery. Środki uzyskane w wyniku zbiórki zostaną przeznaczone na zielone nasadzenia (drzewa i krzewy) w Kostrzynie przy ul. Kościuszki. Dzięki temu lokalna społeczność zyska nowy, trwały i zielony ślad Leszka.
Marka zadba także o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w Strefie Sprawdź Promile oraz specjalnych punktach Sprawdź Promile zlokalizowanych w pobliżu parkingów, gdzie każdy festiwalowicz będzie miał szansę sprawdzić trzeźwość za pomocą profesjonalnego alkomatu. Na uczestników czekają także animacje z użyciem alkogogli, m.in. refleksomierz czy labirynt.
Udział w konkursach, zaangażowanie w zbiórkę odpadów oraz wizyty w Strefie Sprawdź Promile będą premiowane specjalną walutą – „Leszkiem”, wymienną na gadżety i nagrody, m.in. uścisk dłoni z Jurkiem Owsiakiem, darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej.
Pierwszego dnia festiwalu marka przeprowadzi transmisję live na Facebooku, która ma pozwolić nieobecnym fanom muzyki poczuć klimat festiwalu.
Za realizację strefy Miasteczko Leszka podczas Pol’And’Rock odpowiada agencja Boscata, działania PR i influencer marketingowe prowadzi Tailor Made PR, digitalowe – Cut The Mustard.
Festiwal Pol’And’Rock wystartuje 2 sierpnia.