Cannes Lions Imagination Day 2018 w listopadzie
19 listopada 2018 odbędzie się w Warszawie ósma edycja konferencji Imagination Day, podczas której specjaliści z branży kreatywnej podzielą się z uczestnikami swoim zawodowym doświadczeniem. Trzy dni później – 22 listopada 2018 będzie można obejrzeć przegląd reklam nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes.
Prelegenci konferencji opowiedzą o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się swoim doświadczeniem. W tym roku swoje kreatywne pomysły i doświadczenia zaprezentują: Alex Sinclair, która jako dyrektor kreatywny i strategiczny kultowej firmy komputerowej IBM IX napędza innowacje cyfrowe, Andrew Popplestone, czyli dyrektor kreatywny z Territory Studio Londyn, autor designu do kinowych hitów takich jak Blade Runner 2049, Ready Player One czy Ghost in the Shell oraz Leah Juymah Mababangloob, dyrektor artystyczna z Lego Dania, która w tym roku została wyróżniona w programie See It Be It na festiwalu Cannes Lions.
Wśród prezentujących swoje doświadczenia będą także: Omur Kula Capan, dyrektor zarządzająca agencją R/GA Turcja działająca w bankowości, odpowiedzialna za długoterminowe strategie w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Bohb Blair, global chief experience officer Starcom USA, który na co dzień tworzy innowacyjne doświadczenia łączące marki z konsumentami, Rey Andrade, dyrektor kreatywny z agencji 72andSunny Amsterdam, pracujący z gigantami takimi jak Google, Xbox, Audi, HBO czy Uber,
Kuba Sagan, jedna z najbardziej kreatywnych osób polskiej reklamy, nie tylko opowie o najciekawszych insightach z Festiwalu w Cannes, ale także przybliży, czym jest branded entertainment. Poza tym wystąpią też Mark Norcutt, dyrektor kreatywny z Saatchi & Saatchi z Londynu, pracujący dla klientów takich jak McDonald’s, Smirnoff, Kit Kat czy MTV, Julia Dovlatova, dyrektor kreatywny z Geometry Prague, czyli jednej z najlepszych na świecie agencji w dziedzinie innowacji i Digital Craft, która opowie o ich niezwykłej kampanii VR-owej nagrodzonej w tym roku w Cannes oraz Benjamin Simon & Dirk Schuster, charyzmatyczny duet ze studia designu Foreal, którzy na co dzień zajmują się ilustracją, animacją i tworzeniem kreatywnych form przekazu dla firm takich jak Adobe, Mercedes, Microsoft, Netflix, Nike, Red Bull, Samsung, Swatch.
Podczas konferencji zostanie również zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek.
Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, będzie można obejrzeć 22 listopada podczas w ośmiu kinach sieci Multikino – w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie (w dwóch obiektach), we Wrocławiu i Zabrzu.
Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do 7 października można nabyć bilety w niższej cenie. Szczegóły: www.imaginationday.pl