Mea Group wyróżniona w German Design Award 2019
Projekt modowo-lifestylowy Flesz Fashion Night Autumn Glow – zaprojektowany i zrealizowany według konceptu kreatywnego Mea Group – zdobył wyróżnienie w konkursie German Design Award 2019 w kategorii Event – Excellent Communications Design.
W kreacji, która miała charakter jesiennego spaceru, wykorzystano między innymi zaprojektowane specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim gości eventu otaczał klimat jesieni. Mea Group wybrała środki, pozwalające na pokazanie w unikalny sposób kolekcji każdego projektanta mody, a równocześnie zachowanie spójności pokazu. Prezentowane kreacje wpisywały się w kolejne odsłony jesieni.
– Zrealizowane według koncepcji kreatywnej Mea Group wydarzenie Flesz Fashion Night Autumn Glow zdobywa uznanie kolejnego międzynarodowego gremium ekspertów. Jury German Design Award, podobnie jak wcześniej jury Eventex 2018, doceniło spójny, a równocześnie wysoce angażujący uczestników koncept kreatywny eventu – mówi Marta Chmielewska, prezes Mea Group.
– German Design Award postanowił wyróżnić nasze wydarzenie nie tylko za niepowtarzalną oprawę wizualną, scenograficzną i muzyczną, ale też kreowanie nowych trendów w prezentacji projektów modowo-lifestylowych. Miło nam, że razem z Edipresse Polska – organizatorem Flesz Fashion Night – możemy zaskakiwać branżę modową i eventową – mówi Magda Kozicka, dyrektor produkcji Mea Group.
Organizatorem Flesz Fashion Night Autumn Glow jest Edipresse Polska. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Katarzyna Sokołowska. Muzyczną gwiazdą wieczoru - afterparty była Natalia Kukulska.
Podczas German Desing Awards 2019 międzynarodowe, kilkudziesięcioosobowe jury oceniło prawie pięć tysięcy projektów, 44 procent w kategorii „Excellent Product Design”, a 56 procent - w kategorii „Excellent Communications Design”. Nieco ponad połowa (54 procent) zgłoszeń była spoza Niemiec. O miano najlepszych w Europie projekty walczyły w 22 kategoriach: Architecture, Conceptional Architecture, Intertior Architecture, Retail Architecture, Event, Fair and Exhibition, Urban space and Infrastructure, Audiovisual, Interactive User Experience, Online publications, Web, Apps, Integrated campaigns and avertising, Packaging, Corporate Identity, Brand identity, Books and calendars, Editorial, Official documents, Signage and wayfinding, Posters, cards and photography oraz Typography.
Konkurs German Design Award został powołany do życia przez członków German Design Council – ekspertów od designu i komunikacji. German Design Council powstała w 1953 roku decyzją Bundestagu, aby wspierać przemysł we wszelkich aktywnościach na rzecz podnoszenia wartości produktów/marek poprzez design. Obecnie German Design Coucil jest jednym z najbardziej cenionych globalnie centrów kompetencji komunikacji i zarządzania marką poprzez design.
Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 8 lutego 2019 roku, podczas inauguracji Ambiente Trade Show we Frankfurcie.