Travel Advance przedstawicielem marki Malta, Gozo & Comino w Polsce

Firma Travel Advance została wyłoniona w drodze międzynarodowego przetargu jako przedstawiciel Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Polsce, Czechach i na Słowacji. Travel Advance będzie realizować kompleksowe działania promocyjne na polskim rynku mające na celu zwiększenie liczby turystów z Polski odwiedzających archipelag Wysp Maltańskich, w tym turystów biznesowych.
Głównym celem agencji będzie prezentowanie wiedzy nt. walorów i atrakcji turystycznych Wysp Maltańskich, a w szczególności ich przyrodniczego i kulturowego dziedzictwa. Zadaniem Travel Advance będzie także promocja Malty w kontekście turystyki edukacyjnej (przede wszystkim jako idealnego miejsca do nauki języka angielskiego), turystyki sportowej (destynacja nurkowa oraz pod kątem organizacji obozów i zgrupowań piłkarskich), a także turystyki religijno-pielgrzymkowej. Istotnym elementem działalności będzie prezentowanie maltańskiego archipelagu jako ciekawego, nowego kierunku wyjazdowego dla polskiego przemysłu spotkań.
Istotnym elementem komunikacji marketingowej Travel Advance będzie prezentacja Malty jako destynacji całorocznej. Wyspy Maltańskie charakteryzują się typowo śródziemnomorskim klimatem, z łagodnymi zimami i ponad trzystoma słonecznymi dniami w ciągu roku.
Travel Advance będzie realizować postawione cele marketingowe za pośrednictwem działań PR-owych, poprzez realizację kampanii w mediach, dzięki współpracy z polskimi blogerami i influencerami oraz poprzez cykliczne szkolenia i prezentacje dla polskiej branży turystycznej.
– Jesteśmy dumni, że zaczynamy współpracę z Malta Tourism Authority. Jestem pewien, że nasze doświadczenie zdobyte przy reprezentowaniu innych destynacji turystycznych oraz klientów z sektora prywatnego, pomogło nam zwyciężyć w przetargu ogłoszonym przez MTA – powiedział Paddington Tucker, dyrektor zarządzający Travel Advance.
– Zespół MTA z przyjemnością przyjmuje Travel Advance do grona swoich zagranicznych przedstawicielstw. Oczekujemy, że współpraca zaowocuje jeszcze większym udziałem polskich turystów w turystyce przyjazdowej na Maltę. Szacujemy, że w 2018 roku Wyspy Maltańskie odwiedzi ponad 100 000 gości z Polski – powiedział Carlo Micallef, Chief marketing officer, MTA.
Współpracą z Malta Tourism Authority w Polsce ze strony Travel Advance kierować będzie Emilia Kubik z warszawskiego oddziału firmy.
Travel Advance, z siedzibą główną w Czechach, od blisko dwóch lat ma swój polski oddział, który m.in. odpowiada za promocję marki Dubai Tourism w Polsce.