Kreatura 2018: wyróżnienia dla projektów eventowych

Trzy projekty w kategorii event otrzymały wyróżnienie w konkursie kreacji niezależnej Kreatura 2018. Były to projekty realizowane przez agencje: Today, Odyseja PR oraz Live and Hope.
Agencja Today realizowała event dla L’Oreal Professionel (marka: Salon Expert L’Oreal Professionel) pod tytułem: Hair Fashion Night 2018, agencja Odyseja PR - projekt dla ZEW for men (marka: kosmetyki do włosów i brody dla mężczyzn, z węglem drzewnym z Bieszczad i czarną hubą) pod tytułem: ZEW się budzi Festiwal, a agencje Live i Hope – projekt dla Grupy Żywiec (marka: Piwo EB) pod tytułem: Projekt tymczasem.
Wśród nominowanych w kategorii event były także agencje: Plej za projekt zrealizowany dla firmy Play (marka: Strefa Play na Pol’and’Rock Festival 2018) pod tytułem: Play You Way oraz NCF SA za projekt zrealizowany dla Volkswagena Poznań (marka: Event jubileuszowy) pod tytułem: Jubileusz 25 lat VWP w Polsce.
Podczas konkursu przyznano 13 wyróżnień i 7 nagród – Kreatura.
Nagrody otrzymały: w kategorii: Film – TV/kino agencja VIMN Poland za projekt zrealizowany dla Viacom CEEI (marka: Paramount) pod tytułem: Paramount Jesienna Kampania, w kategorii: Film – wideo w internecie agencja Panato za projekt zrealizowany dla Tramwajów Warszawskich (Film w ramach kampanii społecznej „Bądźmy razem bezpieczni") pod tytułem: Smartfonowi Zombie, a w kategorii: Radio firma Must Be Loud, Studio Głośno za projekt zrealizowany dla Fundacji Viva! Akcja dla zwierząt (marka: schronisko.info.pl) pod tytułem Pies zawsze pomaga.
Natomiast w kategorii Ambient im. Konrada Świebody nagrodę otrzymała Agencja Warszawa za projekt zrealizowany dla Ikea Retail (marka: Sklep Ikea Lublin) pod tytułem Ikea Po Sąsiedzku.
Nagroda w kategorii kampania przyznana została projektowi zrealizowanemu przez agencję Just dla Credit Agricole Bank Polska SA (marka: Konto dla Ciebie). Tytuł pracy brzmiał: Uważny Bank.
Kreaturę w kategoria Techniki – muzyka otrzymała agencja GPD Agency za pracę dla firmy John Dog (marka: Sklep internetowy www.johndog.pl) pod tytułem raPSY, a w kategorii Techniki – scenografia – agencja Quad/Graphics Europe za projekt dla Zortrax SA (marka: 3 różne drukarki 3D) pod tytułem: The king is coming.
Przyznano także dwie nagrody specjalne, które otrzymały: agencja Just za mistrzowskie opanowanie formatu video przyszłości za pracę w kategorii Firm- wideo w internecie, zrealizowany dla Credit Agricole Bank Polska S.A. (marka: Konto dla Ciebie) pod tytułem: Prerolle, oraz Must Be Laud, Studio Głośno za mistrzowskie opanowanie formatu radiowego, który dla wielu, niesłusznie, był już przeszłością za projekt w kategorii: Radio, dla Fundacji Viva! Akcja dla zwierząt (marka: schronisko.info.pl) pod tytułem: Pies zawsze pomaga.
Kreatura 2018 to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Organizatorem konkursu niezależnej kreacji Kreatura jest VFP Communications, wydawca między innymi magazynu „Media & Marketing Polska”. Konkurs organizowany jest od 1996 roku, w tym roku odbyła się jego 22. edycja. Do konkursu zgłoszono 108 projektów, nominacje otrzymało 46 z nich.
Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali 22 listopada 2018 roku, która odbyła się w Małej Warszawie.