Agnieszka Sołtysiak odchodzi z Endorfina Events i Webtalk Digital

Z końcem stycznia b.r. Agnieszka Sołtysiak rezygnuje z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Jednocześnie przestaje być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli.
Pozostały zespół właścicielsko-zarządczy pozostaje bez zmian, tj. Michał Kaleta zachowuje stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego endorfina events, Michał Dunin członka zarządu endorfina events, a także prezesa i dyrektora zarządzającego WebTalk, a Maciej Ledzion członka zarządu obu spółek, odpowiedzialnego za rozwój i długofalową strategię działania grupy.
Agnieszka Sołtysiak nie komentuje decyzji o odejściu z firmy, nie zdradza też swoich zawodowych planów, ale nie wyklucza jednak, że będą one związane z branżą eventową.
Agnieszka Sołtysiak związana jest z branżą eventową od 2003r., a na początku 2009 r. wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017r. pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją. Po połączeniu endorfina events z agencją digitalową WebTalk w 2017 roku zrezygnowała z pełnienia tych funkcji i objęła stanowisko dyrektora finansowego spółek. Skonsolidowane przychody grupy wyniosły w minionych latach odpowiednio: w 2017 – 27,7 mln zł netto, w 2018 – 44,3 mln zł netto a w 2019 – 49,95 mln zł netto.
Agencja endorfina events specjalizuje się w organizacji eventów korporacyjnych (kongresów czy konferencji), jak również marketingowych, np. związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Ma także duże doświadczenie w organizowaniu wydarzeń muzycznych. Od kilku lat realizuje projekty w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowowschodniej.
Z kolei WebTalk to niezależna agenca digitalowa. Jej najważniejsze obszary działania to budowanie i realizowanie strategii dla marek w sieci, rozwój sprzedaży w segmencie e-commerce, tworzenie contentu, działania performance oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Posiada rozbudowane działy kreacji, strategii, performance oraz moderacji. Ma na koncie kampanie na ponad 40 rynkach zagranicznych.