Poland: Online Site Inspection – nowe narzędzie promocyjne branży spotkań
Polska Organizacja Turystyczna na swojej stronie internetowej uruchomiła nowe narzędzie przeznaczone dla branży spotkań o nazwie Poland: Online Site Inspection. Stanowić ono będzie katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce.
Data publikacji nie została wybrana przypadkowo. Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau, od wielu lat gospodarz stoiska narodowego na międzynarodowych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie oraz IMEX America w Las Vegas, prowadzi obecnie działania online w ramach projektu #PlanetIMEX, który przenosi targi do przestrzeni internetowej, umożliwiając w ten sposób podtrzymanie i nawiązywanie relacji biznesowych oraz edukację.
Wirtualny katalog Polskiej Organizacji Turystycznej powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureaux i zawiera wyselekcjonowane informacje na temat potencjału przemysłu spotkań w Polsce, między innymi: o centrach konferencyjno-kongresowych, hotelach, restauracjach oraz obiektach unikatowych. Dodatkowo przedstawione są tzw. wizytówki miast, czyli informacje zaprezentowane w postaci infografik na temat najważniejszych obiektów i atrakcji turystycznych, propozycje programów incentive oraz materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy. Materiały mają na celu zachęcenie do planowania, a następnie organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.
Elementem narzędzia Poland: Online Site Inspection, oprócz wyszukiwarki obiektów, są kontakty do miejskich i regionalnych convention bureaux, rekomendowanych przez POT profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) oraz do profesjonalnych organizatorów podróży motywacyjnych (ITC).
Poland: Online Site Inspection to narzędzie technologicznie oparte o stronę internetową POT i przygotowane w języku angielskim. Zawiera informacje o ponad pół tysiącu obiektów i atrakcji w Polsce – informacje te podzielone są na kategorie. Narzędzie ma być jednak sukcesywnie uzupełniane i rozwijane dzięki dalszej współpracy z lokalnymi partnerami branżowymi.
Do tej pory do projektu przystąpiły: Bydgoszcz Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Lubelskie Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Toruń Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau oraz Convention Bureau – Wrocław.
W najbliższych tygodniach i miesiącach na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych m.in za pośrednictwem zagranicznych ośrodków, Polska Organizacja Turystyczna będzie prowadzić komunikację sygnowaną hasztagiem #PolandOnlineSiteInspection.