Konferencja: Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?

Evenea.pl zaprasza na konferencją pod hasłem Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?. Spotkanie to pierwsze wydzraenie z cyklu #eventcepcja, czyli eventów o eventach. Jak zapowiada organizator, przedsięwzięcie to również platforma wymiany wiedzy i inspiracji dla klientów oraz partnerów serwisu oraz wszystkich tych, którzy na co dzień chętnie sięgają po event marketing, by poprawić swoje wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.

Organizatorzy konferencji, która odbędzie się 23 czerwca w Warszawie, zaproszenie kierują do osób, które obserwuja działania konkurencji, potrzebują wskazówek i chciałyby skorzystać z rad ekspertów świata biznesu lub są w trakcie budowania sieci kontaktów.
W programie spotkania znajdą się takie zagadnienia: jak sprawnie przeprowadzić zapisy na event (Piotr Kocjan, Evenea), tajniki promocji wydarzenia w social mediach (Bartłomiej Rak, Socjomania), siła monitoringu przed eventem, w jego trakcie i po wydarzeniu (Anna Miotk), jak przygotować skuteczną kampanię e-mail marketingową (Ireneusz Klimczak, GetResponse) oraz jak zorganizować networking, który na długo zapadnie w pamięć odbiorców (Izabela Górska, Business Link Warszawa). Uczestnicy wezmą udział w takim networking. który pod koniec konferencji poprowadzi Grzegorz Turniak, orędownik networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą.

– Eventy dziś to nie tylko imprezy organizowane przez agencje eventowe, ale także ważny element strategii wizerunkowych wielu firm, które realizują je samodzielnie. Niezależnie jednak od celu, dla którego organizują wydarzenie – czy jest to budowa wizerunku eksperckiego, rozpowszechnienie jakiejś idei lub podejścia do biznesu, pokazanie klientom „ludzkiej twarzy”, edukacja rynku, prezentacja nowego produktu, promocja marki czy bezpośredni zysk – muszą zadbać o jego rzeczową, interesującą i przede wszystkim skuteczną promocję. Po jakie narzędzia powinny sięgnąć? O tym m.in. będziemy rozmawiać podczas spotkań z cyklu #eventcepcja” – komentuje Edyta Kowal, PR manager Evenea.pl.
– Przy promocji naszego wydarzenia w mediach tradycyjnych czy społecznościowych istotny jest też monitoring tychże mediów. Pozwala on na zorientowanie się, czy dystrubucją materiałów prasowych o wydarzeniu była skuteczna, jest też podstawą do rozliczenia efektów ze sponsorami. W przypadku mediów społecznościowych pozwala oszacować zainteresowanie potencjalnych uczestników, określić ich potrzeby związane z danym wydarzeniem czy zgromadzić informacje zwrotne związane z organizacją wydarzenia – zauważa Anna Miotk, jedna z prelegentów wydarzenia.

 


 

Spotkanie rozpocznie się i zakończy sesją networkingową. Jak podkreśla Grzegorz Turniak, moderujący tę cześć eventu, „konferencje i seminaria są nie tylko źródłem wiedzy jawnej prezentowanej przez prelegentów. Są również okazją do wymiany wiedzy ukrytej i doświadczeń uczestników. Nawiązywanie i umacnianie relacji czyli networking pomaga minimalizować deficyt wiedzy, ułatwia prowadzenie projektów, pozwala rekrutować właściwych, utalentowanych pracowników i zbierać z rynku informacje niezbędne do modyfikacji strategi biznesu”. – Statystyki pokazują, że ponad 70 proc. ich uczestników nie czuje się komfortowo podczas networkingu konferencji, nie mają śmiałości w „przełamywaniu lodów” podczas takich wydarzeń. Uczestnicy koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej konferencji, tracąc unikalną okazję poznania ludzi w branży stworzoną przez organizatorów eventu. Bez wspomagania (icebreaker) organizatorów mingling ułatwiający wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj niewielki – twierdzi Turniak.

Pierwsze bezpłatne spotkanie w ramach akcji #eventcepcja odbędzie się 23 czerwca w Zebra Tower, siedzibie Business Link Warszawa, przy ulicy Mokotowskiej 1, p.12 w Warszawie.
Szczegóły: http://eventcepcja.evenea.pl/#about-us
Bilety sa dostępne w serwisie w Evenea. Jak informuje organizator, ogłoszenia na konferencję będą selekcjonowane – pierwszeństwo mają dyrektorzy, managerowie i specjaliści. Liczba miejsc jest ograniczona. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
02.05.2025 – 02.05.2025