Konferencja: Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?
Evenea.pl zaprasza na konferencją pod hasłem Jak przyciągnąć na event prawdziwe tłumy?. Spotkanie to pierwsze wydzraenie z cyklu #eventcepcja, czyli eventów o eventach. Jak zapowiada organizator, przedsięwzięcie to również platforma wymiany wiedzy i inspiracji dla klientów oraz partnerów serwisu oraz wszystkich tych, którzy na co dzień chętnie sięgają po event marketing, by poprawić swoje wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.
Organizatorzy konferencji, która odbędzie się 23 czerwca w Warszawie, zaproszenie kierują do osób, które obserwuja działania konkurencji, potrzebują wskazówek i chciałyby skorzystać z rad ekspertów świata biznesu lub są w trakcie budowania sieci kontaktów.
W programie spotkania znajdą się takie zagadnienia: jak sprawnie przeprowadzić zapisy na event (Piotr Kocjan, Evenea), tajniki promocji wydarzenia w social mediach (Bartłomiej Rak, Socjomania), siła monitoringu przed eventem, w jego trakcie i po wydarzeniu (Anna Miotk), jak przygotować skuteczną kampanię e-mail marketingową (Ireneusz Klimczak, GetResponse) oraz jak zorganizować networking, który na długo zapadnie w pamięć odbiorców (Izabela Górska, Business Link Warszawa). Uczestnicy wezmą udział w takim networking. który pod koniec konferencji poprowadzi Grzegorz Turniak, orędownik networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą.
– Eventy dziś to nie tylko imprezy organizowane przez agencje eventowe, ale także ważny element strategii wizerunkowych wielu firm, które realizują je samodzielnie. Niezależnie jednak od celu, dla którego organizują wydarzenie – czy jest to budowa wizerunku eksperckiego, rozpowszechnienie jakiejś idei lub podejścia do biznesu, pokazanie klientom „ludzkiej twarzy”, edukacja rynku, prezentacja nowego produktu, promocja marki czy bezpośredni zysk – muszą zadbać o jego rzeczową, interesującą i przede wszystkim skuteczną promocję. Po jakie narzędzia powinny sięgnąć? O tym m.in. będziemy rozmawiać podczas spotkań z cyklu #eventcepcja” – komentuje Edyta Kowal, PR manager Evenea.pl.
– Przy promocji naszego wydarzenia w mediach tradycyjnych czy społecznościowych istotny jest też monitoring tychże mediów. Pozwala on na zorientowanie się, czy dystrubucją materiałów prasowych o wydarzeniu była skuteczna, jest też podstawą do rozliczenia efektów ze sponsorami. W przypadku mediów społecznościowych pozwala oszacować zainteresowanie potencjalnych uczestników, określić ich potrzeby związane z danym wydarzeniem czy zgromadzić informacje zwrotne związane z organizacją wydarzenia – zauważa Anna Miotk, jedna z prelegentów wydarzenia.
Spotkanie rozpocznie się i zakończy sesją networkingową. Jak podkreśla Grzegorz Turniak, moderujący tę cześć eventu, „konferencje i seminaria są nie tylko źródłem wiedzy jawnej prezentowanej przez prelegentów. Są również okazją do wymiany wiedzy ukrytej i doświadczeń uczestników. Nawiązywanie i umacnianie relacji czyli networking pomaga minimalizować deficyt wiedzy, ułatwia prowadzenie projektów, pozwala rekrutować właściwych, utalentowanych pracowników i zbierać z rynku informacje niezbędne do modyfikacji strategi biznesu”. – Statystyki pokazują, że ponad 70 proc. ich uczestników nie czuje się komfortowo podczas networkingu konferencji, nie mają śmiałości w „przełamywaniu lodów” podczas takich wydarzeń. Uczestnicy koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej konferencji, tracąc unikalną okazję poznania ludzi w branży stworzoną przez organizatorów eventu. Bez wspomagania (icebreaker) organizatorów mingling ułatwiający wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj niewielki – twierdzi Turniak.
Pierwsze bezpłatne spotkanie w ramach akcji #eventcepcja odbędzie się 23 czerwca w Zebra Tower, siedzibie Business Link Warszawa, przy ulicy Mokotowskiej 1, p.12 w Warszawie.
Szczegóły: http://eventcepcja.evenea.pl/#about-us
Bilety sa dostępne w serwisie w Evenea. Jak informuje organizator, ogłoszenia na konferencję będą selekcjonowane – pierwszeństwo mają dyrektorzy, managerowie i specjaliści. Liczba miejsc jest ograniczona.