Znamy pierwszych prelegentów drugiej edycji konferencji Event-Biznes
Ruszyła rejestracja na drugą edycję konferencji Event-Biznes – branżowego wydarzenia poświęconego w całości tematyce event marketingu. Rada Programowa konferencji ogłosiła pierwszych prelegentów tegorocznej edycji.
Zgodnie z zapowiedziami, konferencja odbędzie się 27 października 2015 roku w Expo XXI Warszawa. Tegoroczna, jednodniowa edycja, zgromadzi specjalistów z zakresu organizacji eventów oraz ich zleceniodawców – marketerów, przedstawicieli działów PR, HR i zakupów. Rada Programowa konferencji, która finalizuje swoje prace, ogłosiła pierwszych prelegentów tegorocznej edycji. A są nimi: Paweł Tkaczyk, prof. Rafał Ohme, Artur Łobanowski oraz Colja M. Dams. Kolejne nazwiska prelegentów, którzy wystąpią w czterech blokach tematycznych, Rada Programowa przedstawi wkrótce. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE).
Podczas drugiej edycji konferencji Event-Biznes uczestnicy wezmą udział w czterech blokach tematycznych, zatytułowanych kolejno:
- Zaangażowanie, emocje, doświadczenie,
- Skuteczność, mierzalność, budowanie zasięgu
- Event jako skuteczne narzędzie – case study
- Inspiracje, przyszłość, nowe technologie.
W ramach każdego z bloków, uczestnicy konferencji otrzymają kompendium wiedzy dotyczącej skutecznego projektowania i realizacji eventów, ukierunkowanych na efektywność, budowanie zaangażowania oraz osiąganie marketingowych i biznesowych celów. Dowiedzą się także, jak mierzyć ich skuteczność oraz gdzie szukać inspiracji i jak wykorzystywać nowe technologie. Eksperci, w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, zaprezentują nie tylko teoretyczne rozwiązania, ale podzielą się również studiami przypadków i wzorcowymi realizacjami.
Za kształt programu konferencji odpowiada dedykowana Rada Programowa, w której skład weszli: przedstawiciele agencji – Mariusz Pleban (Multi Communications), Marta Dunin- Michałowska (Mea Group), Sebastian Oprządek (ElPadre), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Marta Harazińska (Agencja Perfectto), Olga Krzemińska-Zasadzka (agencja Power), Szymon Walkiewicz (Walk); z ramienia podwykonawców – Seweryn Jakubiec (Ifinity); przedstawiciele korporacji – Jacek Caputa (Grupa Żywiec), Karol Kamas (Bank BGŻ), Ewelina Sobolewska (mBank); przedstawiciele świata nauki – prof. Rafał Ohme, dr hab. Mariusz Trojanowski oraz dr Krzysztof Celuch. Prace Rady Programowej nadzorują, pełniąc funkcję dyrektorów programowych konferencji, Anna Nowakowska, członek zarządu SBE ds. Edukacji, StrefaMICE.pl oraz Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meetingplanner.pl.
Wśród pierwszych, przedstawionych przez Radę Programową konferencji Event-Biznes prelegentów, znaleźli się:
Paweł Tkaczyk – prezes agencji brandingowej Midea, specjalista w dziedzinie marketingu i sprzedaży, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor publikacji – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Wzbogaca klasyczne strategie marketingowe o elementy grywalizacji, storytellingu, marketingu kultury.
Rafał Ohme – profesor nadzwyczajny psychologii. Jeden z pionierów neuronauki konsumenckiej. Bada emocje. Jego metody wykorzystują w reklamie, przemyśle filmowym, muzycznym i biznesie na całym świecie.
Artur Łobanowski – prezes Sponsoring Expert. Wykładowca i współtwórca programu Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Zajmując się na co dzień ogólnie pojętym rozwijaniem rynku sponsoringu w Polsce, współtworzył politykę komunikacji marketingowej oraz wprowadzał standardy ewaluacji sponsoringu dla wielu marek.
Colja M. Dams – prezes Vok Dams Gruppe. Zaliczany do ekspertów branży, kształtujących standardy w zakresie eventów i live-marketingu, które cały czas rozwija wraz z zarządzaną przez siebie firmą. Jego agencja od pierwszych lat działalności jest międzynarodowym liderem w obu tych obszarach.
Konferencja Event-Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednemu z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem osiągać cele biznesowe. Tegoroczna edycja konferencji adresowana jest do kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, PR, HR i zakupów firm każdej wielkości, a także przedstawicieli polskiego rynku eventowego.
– Pierwsza edycja konferencji Event-Biznes pokazała nam, jak duże jest zapotrzebowanie na ekspercką wiedzę i dzielenie się doświadczeniem zarówno w samej branży eventowej, jak i wśród jej zleceniodawców. Edukacja, poszerzanie horyzontów, dostęp do najnowszych rozwiązań i innowacyjnych narzędzi wykorzystywanych w event marketingu – to główne korzyści, jakie wyniosą uczestnicy realizowanego przez nas drugi rok z rzędu wydarzenia. Wierzymy, że w specjalnie zaprojektowanym przez ekspertów programie każdy znajdzie coś dla siebie – coś, co z powodzeniem będzie mógł wdrożyć w realizowanych przez siebie eventach – powiedział Adam Zagajewski, wiceprezes zarządu SBE.
Konferencja odbędzie się 27 października 2015 r. w Expo XXI. Bilety na konferencję (do końca lipca w cenie 395 zł netto) dostępne są na stronie: www.eventbiznes.pl.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.
MeetingPlanner.pl obok firmy FeelDoThink Rafał Ohme i Neurohm, jest partnerem merytorycznym konferencji Event Biznes.
Wśród patronów medialnych znaleźli się – MICE Poland, Eventmapa.pl, strefaMICE.pl oraz Konferencje.pl. Partnerami wydarzenia są: Expo XXI Warszawa, Triangoo, Brill AV Media, Aram, LexCare, Evenea, Conventica oraz Mea Group.