Bespoke podsumowuje rok działalności
Agencja eventowa Bespoke podsumowuje dwanaście miesięcy obecności na rynku. Specjalizacją firmy są organizacja wydarzeń, wsparcie klientów w zwiększaniu sprzedaży i motywacji pracowników, integracji oraz komunikacji marketingowej.
*Bespoke zarządzana przez Konrada Wielgórskiego (prezesa zarządu) i Łukasza Klimczaka (członka zarządu) po roku działalności ma na swoim koncie projekty zrealizowane w kraju i zagranicą. Jednym z kluczowych klientów agencji jest Canon Polska, dla którego *Bespoke zrealizowała m.in. kick-off meeting dla wszystkich pracowników oraz galę 20-lecia obecności marki w Polsce, w której udział wzięło kilkuset klientów i partnerów biznesowych. Huawei powierzył agencji organizację Channel Congress dla grupy 450 najważniejszych klientów z 11 krajów oraz spotkanie z okazji powstania Elite Clubu, w którym uczestniczył m.in. wiceprezes globalnych struktur firmy. *Bespoke podkreśla współpracę z tzw. wielką czwórką konsultingową – dla EY (dawniej Ernst&Young) i Deloitte agencja zrealizowała eventy integracyjne, czy branżą farmaceutyczną – dla Grupy Pelion przygotowała spotkanie top managementu dla 150 osób oraz wyjazd incentive do Włoch. Wyjazdy motywacyjne *Bespoke zrealizowała także dla Tupperware Polska (Maroko) i ABC Data (na Kubę i do Abu Dhabi).
Loyalty Partners (Payback) poza projektami eventowymi, powierzył agencji wyłączność na obsługę fotograficzną dla całej grupy oraz produkcję stoiska targowego.
*Bespoke jako swoją specjalizację podkreśla także działalność w obszarze new media, do którego zalicza tworzenie stron internetowych, systemów rejestracyjnych, aplikacji mobilnych, narzędzi pozwalających skutecznie wykorzystywać social media w trakcie eventów.
Kluczowym przedsięwzięciem agencji jest realizowany z firmą Abslovent.pl autorski projekt – targi ATD czyli platforma do spotkań i poszukiwań pracy dla młodych ludzi.
Pilotażowy projekt, który w marcu 2014 roku w Warszawie przyciągnął na Stadion Narodowy ponad osiem tysięcy młodych ludzi, w tym roku urósł do pięciu edycji w największych polskich miastach. – W tym momencie pracujemy już nad kolejną jesienną edycją. Dokładamy kolejne dwa polskie miasta, a później, kto wie… Podczas ośmiu edycji na naszych targach pojawiło się ponad 48 tys. młodych ludzi stawiających pierwsze kroki na drodze kariery – podkreśla Łukasz Klimczak, członek zarządu *Bespoke. Targi Absolvent Talent Days uzupełnia siostrzany projekt muzyczny ATD music.
– Na przestrzeni ostatniego roku byliśmy w największych polskich miastach i na czterech kontynentach. Zrealizowaliśmy tym samym kilkadziesiąt spotkań w obszarze MICE, zyskując zaufanie wielkich globalnych Brandów – zapewnia Łukasz Klimczak.