IMS events dołącza do Stowarzyszenia Branży Eventowej

Firma IMS events (wcześniej Entertainment Group), należąca do grupy IMS SA decyzją zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła do organizacji, zasilając pion członków agencyjnych.

IMS events należy do grupy IMS SA, specjalizującej się w marketingu sensorycznym. Realizuje działania przede wszystkim z zakresu event marketingu, a dodatkowo także promocji sprzedaży, produkcji promocyjnej, wsparcia PR oraz promocji w internecie.

 – Ten rok jest dla nas bardzo ważny, integracja z Grupą Kapitałową IMS, rebranding agencji, a teraz dołączenie do członków Stowarzyszenia Branży Eventowej. Chcemy dzielić się wiedzą i budować najlepsze standardy w branży, która pomimo rozwoju komunikacji digital wciąż stanowi istotny element mixu marketingowej aktywności wielu brandów. Konsument potrzebuje bezpośredniego doświadczenia, w którym działania eventowe są niezastąpione – mówi o wstąpieniu do SBE Paweł Zbiegniewski, dyrektor zarządzający IMS events.
Agencja posiada 15-letnie doświadczenie w branży eventowej. W tym czasie realizowała ponad 300 eventów rocznie. Do kluczowych klientów IMS events należą Diageo, Zalando, Superpharm, PKP Intercity czy Baltona. Najważniejsze zrealizowane akcje to: otwarcie pierwszego w Polsce Pop-Up Store Zalando, organizacja World Class Poland 2015, wprowadzenie na polski rynek marki Captain Morgan Spiced Gold, przygotowanie i obsługa Strefy Smirnoff na festiwalu Audioriver 2014.
 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl