IMS events dołącza do Stowarzyszenia Branży Eventowej

Firma IMS events (wcześniej Entertainment Group), należąca do grupy IMS SA decyzją zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączyła do organizacji, zasilając pion członków agencyjnych.
IMS events należy do grupy IMS SA, specjalizującej się w marketingu sensorycznym. Realizuje działania przede wszystkim z zakresu event marketingu, a dodatkowo także promocji sprzedaży, produkcji promocyjnej, wsparcia PR oraz promocji w internecie.
– Ten rok jest dla nas bardzo ważny, integracja z Grupą Kapitałową IMS, rebranding agencji, a teraz dołączenie do członków Stowarzyszenia Branży Eventowej. Chcemy dzielić się wiedzą i budować najlepsze standardy w branży, która pomimo rozwoju komunikacji digital wciąż stanowi istotny element mixu marketingowej aktywności wielu brandów. Konsument potrzebuje bezpośredniego doświadczenia, w którym działania eventowe są niezastąpione – mówi o wstąpieniu do SBE Paweł Zbiegniewski, dyrektor zarządzający IMS events.
Agencja posiada 15-letnie doświadczenie w branży eventowej. W tym czasie realizowała ponad 300 eventów rocznie. Do kluczowych klientów IMS events należą Diageo, Zalando, Superpharm, PKP Intercity czy Baltona. Najważniejsze zrealizowane akcje to: otwarcie pierwszego w Polsce Pop-Up Store Zalando, organizacja World Class Poland 2015, wprowadzenie na polski rynek marki Captain Morgan Spiced Gold, przygotowanie i obsługa Strefy Smirnoff na festiwalu Audioriver 2014.