Spotkanie SBE w sylwestrowym rytmie
Stowarzyszenie Branży Eventowej wraz z Blue Cactus & Iguana Lounge zorganizowały spotkanie branżowe nawiązujące charakterem i tematyką do Sylwestra.
Celem wydarzenia było zwrócenie uwagi na event, jako narzędzie, które gwarantując dobrą zabawę i, umożliwiając budowanie relacji w atmosferze dobrego nastroju, przyczynia się do realizacji biznesowych celów firmy.
W spotkaniu wzięło udział kilkudziesięciu przedstawicieli branży eventowej, a także jej klientów i partnerów. W części merytorycznej uczestnicy mogli poznać genezę eventu, jako towarzyszącego ludzkości od zarania zjawiska potrzeby zabawy. Psycholog Katarzyna Meissner, opowiedziała o idei karnawału, jako wentyla bezpieczeństwa dla społeczeństwa od czasów średniowiecznych, o istocie i powadze zjawiska zabawy w kulturze ludzkiej i w biznesie oraz o tym, jak pozytywnie zabawa może wpływać na biznesową efektywność. Paweł Czerski, general manager i CEO IMS sensory media opowiedział natomiast o zastosowaniu marketingu sensorycznego w branży eventowej, w szczególności w kontekście imprez tematycznych..
W części nieoficjalnej charakter programu przywołał atmosferę karnawałowej zabawy mimo gorącego lata.
Spotkanie dedykowane było przedstawicielom rynku eventowego, a także firmom spoza branży, które w ramach swoich strategii marketingowych realizują projekty eventowe. – Już za moment rusza nowy, jesienno-zimowy sezon eventowy w naszej branży. Czas, który dla eventowców, a także ich zleceniodawców jest często „najgorętszym” w roku. Dlatego już teraz, w środku lata, postanowiliśmy podzielić się z nimi wiedzą o tym, jakie narzędzia można zastosować podczas karnawałowych eventów, a także jakie znaczenie może mieć zabawa w biznesie oraz jaki jest jej wpływ na efektywność coraz bardziej zapracowanych w dzisiejszych czasach ludzi – mówi Dorota Zdanowska, dyrektor zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Sylwester w lipcu wpisał się w cykl branżowych debat, który SBE zapoczątkowało w ubiegłym roku. Partnerami wydarzenia byli: Brill AV Media, Amatum Agencja Arystyczna, DJ Sławek Izodorczyk, AlexDecor, Agencja Power oraz Mea Group. Spotkanie odbyło się 31 lipca br.