Osiem zasad, które stosuje skuteczny event manager według Neptunusa

Branża eventowa rozwija się dynamicznie z roku na rok. Oznacza to także, że rośnie zapotrzebowanie na event managerów, a praca ta nie należy do najłatwiejszych ze względu na dużą dynamikę zmian i nieprzewidywalność. Z drugiej strony jej różnorodność sprawia, że jest atrakcyjna i interesująca. Neptunus, dostawca budowli tymczasowych, przedstawia infografikę, w której proponuje osiem zasad skutecznych event managerów.

– Efektywna komunikacja to 80 proc. sukcesu. Skuteczny event manager sprawnie komunikuje się ze współpracownikami, dostawcami, ekspertami oraz innymi osobami zaangażowanymi w organizację eventu. Na początku warto też zadbać o szczegółowy plan, zebranie odpowiednich informacji oraz poznanie norm prawnych dotyczących charakteru organizowanego eventu, miejsca i uczestników. Bardzo pomocne jest przygotowanie listy wymaganych pozwoleń i innych dokumentów przed przejściem do etapu planowania wydarzenia. Warto też sprawdzić, czy dostawcy, z którymi współpracujemy, przestrzegają odpowiednich norm prawnych oraz wymagań europejskich, takich jak standardy EN 13782 – komentuje Dorrie Eilers, Dyrektor w firmie Neptunus.

8 punktów, które stosuje skuteczny event banager

1. dba o efektywną KOMUNIKACJĘ

  • wyznacz kanały przepływu informacji na samym początku
  • upewnij się, że zespół jest odpowiednio poinformowany
  • deleguj zadania w sposób prosty i zrozumiały

2. ma MASTER PLAN

  • wyznacz cel
  • przygotuj wykres Gantta
  • określ budżet

3. zna MIEJSCE WYDARZENIA jak własną kieszeń

  • odwiedź miejsce wydarzenia osobiście
  • zwróć uwagę na dojazd/klimatyzację/ogrzewanie
  • zbierz opinie na temat miejsca

4. wie, z kim WSPÓŁPRACOWAĆ

  • wybieraj dostawców, którzy przestrzegają krajowych i europejskich wymagań
  • stawiaj na sprawdzone rozwiązania
  • upewnij się, że dostawca wie, co zrobić w wypadku zmiany pogody

5. otacza się EKSPERTAMI

  • poznaj ekspertów
  • podejmuj sam ostateczną decyzje na podstawie zgromadzonych informacji
  • korzystaj z ich wiedzy i doświadczenia

6. działa zgodnie z PRAWEM

  • przygotuj listę wymaganych pozwoleń
  • dowiedz się, ile potrwa ich zdobycie
  • zacznij działać wcześniej, niż zamierzałeś

7. wyciąga WNIOSKI

  • zorganizuj spotkanie podsumowujące wydarzenie
  • podziel się obserwacjami z całym zespołem
  • wyciągnijcie wnioski na przyszłość

8. wie, na czym NIE OSZCZĘDZAĆ

  • nie podejmuj pochopnych decyzji
  • zwróć uwagę na to, czy oferta zawiera wszystko
  • dbaj o jakość


O firmie Neptunus
Neptunus jest międzynarodową firmą specjalizującą się w dostarczaniu hal tymczasowych na potrzeby branży eventowej oraz demontowalnych budowli. Obiekty Neptunusa były dotychczas wykorzystywane podczas wydarzeń takich jak: Konferencja Narodów Zjednoczonych COP19/CMP9, Euro 2012, targi Inter Cars czy turniej tenisowy Wimbledon. Neptunus został także oficjalnie uznany dostawcą obiektów na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie w Londynie 2012. Firma ma oddział we Wrocławiu, w którym znajduje się biuro handlowe oraz dział produkcji. Neptunus jest zdobywcą złotej nagrody w konkursie ISEM w kategorii Obiekty Eventowe 2013.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl