Forum Branży Eventowej z konkursami

POD PATRONATEM MEETINGPLANNER.PL
W styczniu, w Warszawie odbędzie się Forum Branży Eventowej. Organizatorzy zakładają, że wydarzenie gościć będzie ok. 800 uczestników i ok. 200 dostawców, którzy wezmą udział w czterech sesjach networkingowych, programie paneli i wystąpień eksperckich, after party oraz Strefie Dostawców.
Do udziału w forum zaproszeni są przedstawiciele przedsiębiorstw zlecających organizację eventów, przede wszystkim działów HR, sprzedaży, zakupów, komunikacji, a także agencji eventowych i PR. Swój udział zarejestrowali dostawcy usług, w tym obiekty, catering, obsługa techniczna, atrakcje, gadżety, infrastruktura eventowa oraz usługi okołoeventowe
Organizatorzy Forum planują przeprowadzenie konkursów z nagrodami zorganizowane dla uczestników. Każdy, kto polubił profil Forum Branży Eventowej i zarejestruje swój udział w wydarzeniu do 30 listopada 2015 r., a w tracie Forum zaproponuje temat wykładu na kolejną edycję, ma szansę wygrać pobyt w hotelu Event Zdrój o wartości 1200 zł.
Zaplanowany został także konkurs branżowy na najciekawszy event 2015 roku. Każdy zadowolony klient, uczestnik lub organizator wydarzenia może zgłosić wartą zainteresowania realizację. Jedynym warunkiem jest to, żeby osoba zgłaszająca, a także przynajmniej jedna z firm realizujących event była uczestnikiem Forum. Event, który jury uzna za najlepszy, otrzyma nagrodę i statuetkę Top Event 2015 w trakcie oficjalnej części After Party Forum Branży Eventowej.