Aplikacja na Forum Branży Eventowej 2016

POD PATRONATEM MEETINGPLANNER.PL
Uczestnicy styczniowego Forum Branży Eventowej mogą korzystać z aplikacji przygotowanej na to wydarzenia. Forum jest połączeniem części wystawienniczej i merytorycznej.
Uczestnicy Forum Branży Eventowej będą mieli możliwość lepiej się poznać i nawiązać nowe relacje biznesowe w trakcie sesji networkingowych oraz korzystając z aplikacji na telefon, która na bazie uczestników wydarzenia pozwoli na zbudowanie sieci networkingowej ludzi związanych z eventami. Każdy uczestnik forum może ściągnąć na telefon aplikację, która pozwoli kontaktować się z innymi osobami z branży.
Forum branży Eventowej odbędzie się 14 stycznia w MT Polska w Warszawie. Skierowane jest do przedstawicieli przedsiębiorstw zlecających organizację eventów, reprezentujących działy HR, sprzedaży, zakupów i komunikacji, a także agencji eventowe i PR oraz dostawców usług, takich jak obiekty, catering, obsługa techniczna, atrakcje, gadżety, infrastruktura eventowa, usługi okołoeventowe.
W ramach Forum zaplanowany został także konkurs branżowy na najciekawszy event 2015 roku. Każdy klient, uczestnik lub organizator wydarzenia może zgłosić wartą zainteresowania realizację. Jedynym warunkiem jest to, żeby osoba zgłaszająca, a także przynajmniej jedna z firm realizujących event była uczestnikiem Forum. Event, który jury uzna za najlepszy otrzyma nagrodę i statuetkę Top Event 2015 w trakcie oficjalnej części After Party Forum Branży Eventowej.
www.forumevential.pl