Stowarzyszenie Branży Eventowej podsumowuje akcję Elfy SBE

Po raz piąty Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprosiło przedstawicieli rynku eventowego do udziału w Elfach SBE – świąteczno-charytatywnej akcji, połączonej z podsumowaniem roku. Udział w tegorocznej akcji wziął również Klub Agencji Eventowych, a darczyńcami były zarówno firmy, jak i osoby prywatne związane z branżą. W tym roku dary zbierano dla jednego z warszawskich domów dziecka oraz dwóch rodzin objętych akcją Szlachetna Paczka.

Elfy SBE to coroczna akcja charytatywna prowadzona przez Stowarzyszenie Branży Eventowej od 2011 roku. Przed Świętami Bożego Narodzenia członkowie SBE, a także zaproszeni goście, zbierają wspólnie dary dla wybranych ośrodków pomocy i potrzebujących osób. Ideą wspólnej akcji charytatywnej jest łączenie i integracja branży w szczytnym celu.
W tegorocznej edycji Elfów SBE wziął również udział Klub Agencji Eventowych (KAE), który zaangażował się w pomoc i koordynację akcji wspólnie z przedstawicielami SBE. Członkowie obu organizacji – agencje eventowe w przypadku KAE oraz agencje, obiekty eventowe i podwykonawcy w przypadku SBE – zebrali w tym roku dary obejmujące pełną listę potrzeb przedstawionych przez Filię Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka w Warszawie oraz dwie wybrane rodziny w ramach akcji Szlachetna Paczka, a wśród nich artykuły codziennego użytku, wyposażenia domów, ubrania, żywność i inne. Podczas spotkania zbierane były również datki dla wybranej placówki oraz rodzin.
Spotkanie było również okazją do podsumowania roku. Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu SBE, opowiedziała o zrealizowanych przez Stowarzyszenie w 2015 roku inicjatywach, a wśród nich drugiej edycji konferencji Event Biznes, czwartej edycji Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także planach związanych z ogłoszeniem Kodeksu Etyki Branży Eventowej. Świętowano także podwojenie liczby członków SBE w 2015 roku. O działalności KAE w 2015 roku opowiedział Sebastian Oprządek, członek zarządu KAE. Po części oficjalnej wystąpił zespół The Gospel Time.
– Cieszy nas bardzo rosnące z roku na rok zainteresowanie akcją. Branża eventowa ma wielkie serce i radością jest dla nas możliwość podzielenia się tym, co mamy z dziećmi. Świąteczna akcja co roku integruje nas, w tym roku szczególnie, dzięki udziałowi Klubu Agencji Eventowych. Serdecznie dziękujemy wszystkim darczyńcom i uczestnikom akcji za okazaną życzliwość i to, że byli z nami – powiedziała Marta Dunin-Michałowska.
Spotkanie odbyło się 10 grudnia 2015 r. w Centrum Eventowym Space.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl