Evential – wystawa i dyskusja
W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyła się pierwsza edycja Forum Branży Eventowej Evential. Głównymi częściami wydarzenia były wystąpienia prelegentów i panele dyskusyjne oraz ekspozycja wystawców.
W programie Forum znalazły się takie zagadnienia jak wykorzystanie eventu w zarządzaniu zespołem, integracja i motywacja pracowników oraz jej wartość z punktu widzenia pracodawcy, strategia marki, marketing i organizacja wydarzeń, zintegrowana komunikacja w budowaniu zaangażowania i doświadczenia konsumenta z marką. W panelach dyskusyjnych poruszono problemy skutecznego wykorzystania eventow firmowych w procesie motywacji, status usług cateringowych w procesie planowania, realizacji i organizacji wydarzeń, wyboru obiekty i współpracy z przedstawicielami venue o różnym charakterze. Mówcy zastanawiali się nad funkcją wydarzeń i spotkań w budowaniu wizerunku marki, przedstawiali najbardziej ryzykowne punkty każdej realizacji, przestrzegając przed możliwymi wpadkami organizatorów.
Strefa Forum nie stanowiła wydzielonej przestrzeni, była główną częścią hali, otoczoną stoiskami wystawców – Strefą Dostawców. Uczestnicy słuchali wystąpień, używając do tego celu słuchawek. Mogli jednocześnie połączyć zwiedzanie wydarzenia z słuchaniem części merytorycznej.
W programie Forum Branży Eventowej znalazły się sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.
Forum zakończyło after party, podczas którego na scenie głównej zostały zaprezentowane atrakcje eventowe.
Wydarzeniu towarzyszył konkurs Top Event, do którego w trakcie Forum zgłoszono jedenaście projektów. Pierwsze miejsce zdobył projekt Wawel. Alchemia Światła, drugie – Promocja polskich regionów podczas Expo w Mediolanie, trzecie – Kongres Telewizji Światłowodowej.
Jak informuje organizator wydarzenia, Evential Sp. z o.o. w Forum udział wzięło 1004 uczestników. W Strefie Dostawców na 86 stoiskach pokazało się 97 firm.
Pierwsza edycja Forum Branży Eventowej Evential odbył się 14 stycznia.