MWP 2016: Czy nasza branża to niedoceniony sektor gospodarki?
Przemysł spotkań to naturalny promotor dobrego wizerunku krajów, miast – gospodarzy międzynarodowych kongresów czy wystaw. Juliusz Kłosowski, dyrektor programowy cyklu Poland – Meetings Destination, zaprasza na Meetings Week Poland 2016.
„W wielu rankingach – atrakcyjności inwestycyjnej, przyjazności dla przedsiębiorców, jakości usług dla międzynarodowego biznesu – Polska w ostatnich latach sięgała po coraz wyższe pozycje. Niekiedy trafiała wręcz na podium. Nie działo się tak jeszcze w przemyśle spotkań. Tymczasem przemysł spotkań to naturalny promotor dobrego wizerunku krajów, miast – gospodarzy międzynarodowych kongresów czy wystaw. Jednocześnie to jedna z kluczowych gałęzi rozwiniętych gospodarek. Odpowiada w wielu krajach za 3 do nawet 6 procent dochodu narodowego.
Jak sprawić, aby Polska, jej regiony i miasta, w większym stopniu wykorzystały ten podwójny potencjał: promocji i rozwoju gospodarczego? To właśnie temat dyskusji podczas kolejnej konferencji z cyklu Poland – Meetings Destination, która już 14 marca otworzy czwartą edycję Meetings Week Poland, najważniejszego, wielodniowego wydarzenia całego przemysłu spotkań w Polsce.
Poniedziałkowe wydarzenie adresowane jest do wszystkich osób, instytucji, miast, regionów, którym zależy, aby Polska uzyskała dodatkowy, silny impuls gospodarczy, wynikający z pobudzenia dynamicznego rozwoju biznesowej turystyki przyjazdowej oraz przemysłu spotkań.
Do wystąpienia podczas konferencji zaproszeni zostali m.in. Jacek Falfus, wiceprzewodniczący sejmowej Komisji ds. kultury fizycznej, sportu i turystyki, Lennart Johansson, director Gothenburg Convention Bureau, Sam Johnston, manager, Dublin Convention Bureau oraz Mark Krawczynski, Rotary International.
Juliusz Kłosowski, dyrektor programowy cyklu Poland – Meetings Destination oraz dyrektor grupy medialnej Warsaw Voice
Konferencja Poland – Meetings Destination otworzy tegoroczny Meetings Week Poland. Czwarta edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14 – 18 marca, w centrum konferencyjnym Stadionu Narodowego. W programie znajdą się konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Witold Bańka, minister sportu i turystyki.
REJESTRACJA NA MEETINGS WEEK POLAND 2016
Program Meetings Week Poland 2016 w skrócie
- Poland Meetings Destination: Przemysł spotkań czyli niedoceniany sektor polskiej gospodarki (14 marca, organizator: The Warsaw Voice)
- Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania (15 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Inspiration Booster – Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym (16 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland)
- Forum Hotelarskie: Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. Jak hotele powinny współpracować z organizatorami nadchodzących wydarzeń? (17 marca, organizatorzy: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” i Instytut Rynku Hotelarskiego)
- Spotkanie convention bureaux (17 marca, organizator: Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej)
- MPI Poland Spring Meeting: Praktyczne aspekty organizacji imprez (18 marca, organizator: MPI Poland)
- Forum Obiektów (18 marca, organizator MPI Poland i Z—Factor)
- XI Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (18 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
- MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (18 marca, organizator: MeetingPlanner.pl)