Valkea z Fashion House Outlet Centre

W ramach całorocznej współpracy Valkea zorganizuje eventy dla Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Grupa przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House. Valkea została wybrana w drodze przetargu.
 

Do zadań grupy mediowej należy przygotowanie identyfikacji wizualnej marek premium, w tym wdrożenie nowej struktury Premium Brands oraz opracowanie jej logotypu. Działania w ramach całorocznej kampanii wizerunkowej będą prowadzone za pośrednictwem kanałów: OOH, social media, digital, POS. Valkea będzie także odpowiedzialna za organizację eventów towarzyszących i akcji specjalnych.
– Fashion House jako outlet, oferuje kolekcje mody „po sezonie”. Ten aspekt wpływa na wybór sposobu komunikacji z klientem. Zależy nam na zaangażowaniu poprzez zaproszenie na zakupy „za kulisami pokazów mody”, gdzie można kupić produkty wybranych marek premium z ubiegłych/poprzednich kolekcji, w osiągalnych na każdą kieszeń cenach – mówi Jerzy Kamecki, new business manager w Valkea Media.
Premium Brands obejmują 26 sklepów w Fashion House Outlet Centre Piaseczno spośród ponad setki obecnych w galerii.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl