Valkea z Fashion House Outlet Centre

W ramach całorocznej współpracy Valkea zorganizuje eventy dla Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Grupa przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House. Valkea została wybrana w drodze przetargu.
Do zadań grupy mediowej należy przygotowanie identyfikacji wizualnej marek premium, w tym wdrożenie nowej struktury Premium Brands oraz opracowanie jej logotypu. Działania w ramach całorocznej kampanii wizerunkowej będą prowadzone za pośrednictwem kanałów: OOH, social media, digital, POS. Valkea będzie także odpowiedzialna za organizację eventów towarzyszących i akcji specjalnych.
– Fashion House jako outlet, oferuje kolekcje mody „po sezonie”. Ten aspekt wpływa na wybór sposobu komunikacji z klientem. Zależy nam na zaangażowaniu poprzez zaproszenie na zakupy „za kulisami pokazów mody”, gdzie można kupić produkty wybranych marek premium z ubiegłych/poprzednich kolekcji, w osiągalnych na każdą kieszeń cenach – mówi Jerzy Kamecki, new business manager w Valkea Media.
Premium Brands obejmują 26 sklepów w Fashion House Outlet Centre Piaseczno spośród ponad setki obecnych w galerii.