Warszawski Courtyard by Marriott wyróżniony za odpowiedzialność społeczną

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, jeden z hoteli zarządzanych przez Spółkę Chopin Airport Developement, został wyróżniony przez korporację Marriott nagrodą za działania z obszaru Social Responsibility & Community Engagement.

W konkursie wzięło udział 280 hoteli z całej Europy, reprezentujących wszystkie marki sieci Marriott. Sieć doceniła warszawski Courtyard by Marriott za konsekwencję oraz pełne spektrum działań CSR: działania na rzecz społeczności lokalnej, ekologii i pracowników.
 – Nagroda jest wyróżnieniem aktywności społecznej wszystkich pracowników, jak również liderów CSR w naszym hotelu: Małgorzaty Karwackiej – HR managera oraz Lidii Dmowskiej - PR managera – mówi Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu. W sieci Marriott, temat odpowiedzialności społecznej istnieje od 30 lat. W naszym hotelu angażujemy się w przeróżne inicjatywy od jego otwarcia, czyli ponad 13 lat, i mogę powiedzieć, że na polskim rynku hotelarskim mamy coś w tej sprawie do powiedzenia. Dla mnie osobiście jest to również istotny element budowania relacji i zaangażowania pracowników, bez których te inicjatywy po prostu nie mogłyby się wydarzyć – podkreśla Aneta Stępkowska.

Od początku swojego funkcjonowania, hotel wspiera materialnie podopiecznych Rodzinnego Domu Dziecka w Równem, organizując spotkania świąteczne z Mikołajem, finansując i pomagając w realizacji prac remontowych i ogrodniczych. Prace wychowanków Domu Dziecka można również kupić w hotelowym lobby, a uzyskane w ten sposób pieniądze przekazywane są placówce.
Oprócz tego hotel współpracuje z szeregiem innych organizacji pożytku publicznego takich jak Caritas Polska, Warszawski Dom Samotnej Matki na Białołęce, Dom Opieki Społecznej Wola, Fundacja Dziecięca Fantazja, SOS Wioski Dziecięce czy schronisko dla zwierząt na Paluchu. W 2015 roku, instytucje te, w zależności od potrzeb, otrzymały od hotelu koce, odzież, pościel, środki czystości, książki, kosmetyki i zabawki dla dzieci oraz bezpłatne noclegi i usługi hotelowe. Każdego roku również pracownicy spełniają marzenia grupy podopiecznych fundacji SOS Wioski Dziecięce, realizując marzenia z listów do św. Mikołaja.

W zakresie ekologii, każdego roku w kwietniu, we współpracy z firmą Remondis realizowana jest zbiórka elektroodpadów zarówno hotelowych, jak i domowych. W zamian za utylizację, hotel otrzymuje od partnera akcji rośliny, które są sadzone przez pracowników w ogrodzie Rodzinnego Domu Dziecka w Równem. Tradycją stał się udział pracowników hotelu w akcji pod hasłem „Sprzątanie świata”, podczas której wspólnie porządkują oni tereny wokół lotniska, oraz „Godzina dla Ziemi” – akcja pod patronatem WWF, podczas której pracownicy i goście hotelu zachęcani są do wyłączenia na godzinę świateł, a długoterminowo - ograniczenia zużycia energii elektrycznej.
Dla hotelu, ważne jest budowanie trwałych relacji z pracownikami i kandydatami na pracowników. W 2015 roku zorganizowano wsparcie dla koleżanek dotkniętych niepełnosprawnością, poprzez zbiórki pieniędzy, ale również promowanie dzielenia się 1% podatku. Przyszłe pokolenia hotelarzy miały natomiast okazję dwukrotnie zapoznać się z pracą na różnych stanowiskach hotelu podczas otwartych dni kariery w marcu i październiku ubiegłego roku.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl