Wkrótce kolejna edycja Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie region

Trzecia edycja workshopu turystyki przyjazdowej Incoming Poland Gdańsk & Pomorskie region odbędzie się w Gdańsku w dniach 25 – 26 października, w gdańskim Amber Expo.

Jak informują organizatorzy, rozbudowana formuła workshopu to nie tylko okazja do rozmów ale sprzyjająca przestrzeń dla zawierania trwałych i efektywnych partnerstw biznesowych, a dla regionu skuteczny sposób komercjalizacji oferty przyjazdowej. – Potrzeba kojarzenia dedykowanych spotkań jest ogromna, a regionalna organizacja turystyczną jest idealną platformą pozwalającą wypracować sprawne mechanizmy współpracy pomiędzy rodzimą branżą, a zagranicznymi tour operatorami – wyjaśnia Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor zarządzający Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Zatem naszą ambicją stało się wykreowanie wydarzenia, jakich w Polsce jest niewiele. Doświadczenia z ubiegłych lat pozwalają nam udoskonalać formułę i dostosowywać ją do aktualnych potrzeb i preferencji branży – dodaje K. Hartenberger-Pater.


Pierwszy dzień to tradycyjnie czas na indywidualne rozmowy stolikowe wg wcześniej przygotowanych agend spotkań. Dzień drugi to tematyczne wizyty studyjne w regionie pomorskim pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej oraz zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych. Spotkania te będą też okazją do networkingu i kontynuacji rozmów zapoczątkowanych w trakcie spotkań B2B.
Program merytoryczny wydarzenia przygotowuje Gdańska Organizacja Turystyczna, która zaplanowała warsztaty z zakresu budowania wizerunku polskich regionów oraz wyzwań w zarządzaniu sektorem turystycznym i hotelarskim. – INcoming Poland to doskonała okazja, aby przekonać się o sile marketingu w służbie turystyki. Wymienić się doświadczeniami i poznać opinie ekspertów. Wszystko z myślą o wzorcowej obsłudze turystów, a jest to tym ważniejsze, że badania pokazują jasno – koniunktura nam sprzyja – mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Łącznie organizatorzy spodziewają się około 40 hosted buyers. Dominować będą kontrahenci ze strategicznych dla regionu pomorskiego rynków: Skandynawii, Wielkiej Brytanii czy Niemiec, jednak każdego roku zapraszane są również nowe perspektywiczne rynki. Dlatego tegoroczna edycja poszerzona jest o kontrahentów z Izraela oraz Chin i Hongkongu. – Dywersyfikujemy rynki, ale i profil uczestników. Zależy nam, aby zaprosić jak najbardziej reprezentatywnych partnerów z różnych dziedzin, które wpisują się w strategię marketingową regionu. Szczególny nacisk kładziemy zatem na zaproszenie tour operatorów specjalizujących się w turystyce zdrowotnej, golfowej czy kulturowej – dodaje K. Hartenberger-Pater. Jest to dla nas duże wyzwanie, niemniej jednak takie podejście determinuje rynek usług i podejście konsumentów.
Pomimo, że spotkanie dedykowane jest pomorskiej branży turystycznej, organizatorzy przewidują udział partnerów również spoza regionu. Obowiązuje jednak selektywny dobór uczestników spotkania w oparciu o zgłaszane preferencje zarówno ze strony polskiej, jak i zagranicznej.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl