Event Biznes skoncentrowany na strategii

Założeniem konferencji Event Biznes jest zaprezentowanie wartości eventu, inspiracja oraz wymiana doświadczeń i integracja środowiska. Trzecia edycja wydarzenia pokazała różne aspekty stosowania eventów, kładąc nacisk na event jako narzędzie komunikacji oraz jego logistykę, w tym bezpieczeństwo. Organizatorem konferencji Event Biznes jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.

Event Biznes to spotkanie prezentujące korzyści wizerunkowe, promocyjne czy sprzedażowych, które są efektem wydarzeń przygotowywanych przez firmy i instytucje. Event jako narzędzie biznesowe, zdaniem organizatorów, powinien znaleźć swoje stałe miejsce w każdej planowanej strategii marketingowej.
Zgodnie z tym założeniem w programie znalazły się wystąpienia, które skoncentrowane były na obecności eventów w strategii marki oraz jako główne, bądź jedno z głównych narzędzi do osiągania celów. Mówiła o tym m.in. ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, ostatnio związana z The Coca-Cola Company, dyplomata, były dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza Paweł Potoroczyn czy dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawy Robert Zydel.

 


Innowacje w komunikacji za pomocą eventów przedstawił Ivan Hernandez, strateg ds. marketingu cyfrowego i customer experience, założyciel The Digital Loop. Perspektywę praktyków, prezentując analizę i studium przypadku wybranego projektu, przedstawili: Piotr Jaworowicz (kierownik działu projektów eventowych i mediów społecznościowych w PKN Orlen) – pokazując ewolucją formatu Verva Street Racing, Radosław Mysłek (event manager w Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) – koncentrując się na bezpieczeństwie Przystanku Woodstock oraz przedstawicielki firmy Sunreef Yacht Karolina Paszkiewicz (dyrektor PR) i Marta Dworak (event manager) – mówiąc o efektywności cross eventu, jakiego przykładem jest Pomorskie Rendez-Vou.
W części warsztatowej poruszone zostały takie tematy jak: budowanie zasięgu medialnego eventów, współpraca z mediami i celybrytami (dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska), budowanie zasięgu w social mediach (Rahim Blak, click community), storytelling (Marek Stączek), monitoring w sieci (Mikołaj Winkiel, Brand24) oraz psychologia kolorów (Marek Borowiński).
Podczas panelu dyskusyjnego poruszone zostały zagadnienia związane z efektywnym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń, rozpoczynając od etapu planowania, na „przedłużeniu życia” eventu kończąc.
Trzecią edycję Event Biznes poprowadziła Aleksandra Mikołajczyk. Wydarzenie odbyło się 18 października, w Expo XXI Warszawa. Wzięło w nim udział ponad 200 uczestników. Części merytorycznej towarzyszyła ekspozycja partnerów i sponsorów wydarzenia, w której swoją ofertę zaprezentowało 24 wystawców.

MeetingPlanner.pl jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl