Folder ICE Kraków na Instagramie

Zespół Krakowskiego Biura Festiwalowego, operatora ICE Kraków, przygotował pierwszy na świecie folder centrum kongresowego dostępny z poziomu Instagrama. 

 

 – W lipcu bieżącego roku firma analityczna dscout opublikowała raport z eksperymentu, podczas którego sprawdzano nasze interakcje z telefonami komórkowymi. Badania wykazały, że po smartfony sięgamy średnio 76 razy na dobę!” – mówi Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego. – Użytkownicy sporo czasu spędzali m.in. na Instagramie. Analizując raport postanowiliśmy zrobić coś, czego żaden inny obiekt na świecie jeszcze nie zrobił. Bazę do naszego nowego projektu stanowił świeżo wydany, tradycyjny folder reklamowy. Postanowiliśmy przetransferować go więc do świata online. Tak powstał profil @icekrakowFOLDER, czyli pierwszy na świecie folder centrum kongresowego na Instagramie – dodaje Helbin.
Najnowsze prognozy firmy eMarketer pokazują, że 50 proc. użytkowników mediów społecznościowych będzie korzystać z Instagrama w 2017 roku. Jest to bowiem medium angażujące, stosunkowo proste oraz oparte na przekazie wizualnym. Marketerzy wiedzą również, że to właśnie za pośrednictwem Instagrama można wpływać na decyzje konsumenckie, które podejmowane są w realnym świecie. W myśl tej zasady, plan promocji ICE Kraków zakłada łączenie świata online i świata offline.


Folder ICE Kraków został zbudowany w myśl zasady kaskadowości profili. Wchodząc na główny profil folderu (@icekrakowfolder), można zapoznać się z obrazkowym spisem treści. Przedstawiono tutaj między innymi poszczególne sale, koncepcję architektoniczną, miasto Kraków oraz województwo małopolskie. W celu zapoznania się z dodatkowymi informacjami o poszczególnych sekcjach, należy przejść do kolejnych profili.
Głównym celem przygotowania nietypowego folderu, było jednak stworzenie narzędzia, którym będzie posługiwać się zespół sprzedaży centrum kongresowego. Podczas targów branżowych i spotkań z organizatorami wydarzeń, potencjalnymi najemcami oraz agencjami eventowymi, sprzedawcy będą posiadać przy sobie „tajemniczą wizytówkę”, na której znajduje się jedynie adres: instagram.com/icekrakowFOLDER. Jak podkreślają przedstawiciele obiektu, to kolejny sposób, by zaciekawić przyszłego kontrahenta i dać mu szansę samodzielnego zapoznania się z obiektem i wirtualnie „zwiedzić” przestrzeń ICE Kraków.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl